آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.6.6 Silk Paints برنامه طراحی و نقاشی سیلک برای اندروید

دانلود Silk Paints برای اندروید

Silk Paints نرم افزاری برای افراد خلاق با هر سطحی از طراحی می باشد. چه کودکان، و چه نقاشان حرفه ای می توانند از این برنامه برای طراحی های خود استفاده کنند. به لطف قلم مو های جادویی این برنامه، می توانید طراحی های بسیار جذابی داشته باشید. طراحی های زنده خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و کارهایی الهام برانگیز باقی بگذارید. Silk Paints دارای 4 نوع قلم موی مختلف معمولی، نئونی، آتش و یخ است. 13 نوع قاب مختلف برای طراحی وجود دارد.

تعداد نامحدودی از رنگ های درخشان در اختیارتان قرار می گیرد. از فرآیند رسم شما فیلم برداری می شود و می توانید پروسه طراحی را با یک قلمو یا بیشتر مشاهده کنید. والپیپر زنده خود را بسازید. طراحی های افراد دیگر را دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. نقطه قابل توجه در مورد Silk Paints در این است که قادر به استفاده از آن به شکل آفلاین نیز هستید. این اپلیکیشن بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. تنها نکته نه چندان مطلوبی که در این برنامه به چشم می خورد، عدم بروزرسانی منظم آن می باشد. در هر صورت ابزار متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن ها می توانید طراحی های متنوعی را تجربه نمایید. Silk Paints بر روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. دانلود ibis Paint X و Autodesk SketchBook و دانلود SketchBook از دیگر برنامه ها طراحی اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Silk Paints :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- 4 نوع قلم موی مختلف

- ساخت والپیپر زنده

- اشتراک گذاری طراحی ها

- دارای قاب های مختلف

- تعداد نامحدودی از رنگ های درخشان

- دانلود کردن کار های هنری دیگران

- امکان استفاده از برنامه به شکل آفلاین

تصاویری از محیط نرم افزار Silk Paints :


دانلود Silk Paints برای اندروید  دانلود Silk Paints برای اندروید  دانلود Silk Paints برای اندروید  دانلود Silk Paints برای اندروید  دانلود Silk Paints برای اندروید


پسورد فایل :
کپی