آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 2.40 Canary Mail نرم افزار مدیریت ایمیل برای اندروید

دانلود Canary Mail برای اندروید

Canary Mail نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ایمیل می باشد که با آن می توانید تمام ایمیل های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار از رمزگذاری PGP پشتیبانی می کند و قادر به رمز گذاری end to end می باشد. می توانید از قالب های مختلف استفاده کنید. این اپلیکیشن از تم تیره نیز پشتیبانی می کند. Canary Mail اعلامیه ها را به شکل هوشمندانه ای نشان می دهد. با Canary Mail می توانید تمام اکانت های خود را یکجا مدیریت کنید. از اکانت یاهو، جمیل، outlook، outlook، icloud، msn، protonmail و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. به ایمیل تمام مخاطبینتان دسترسی خواهید داشت.

می توانید به فایل های مدیا یکجا دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن عکس های شما را به خوبی رمزگذاری می کند. با Canary Mail می توانید به شکل گروهی ایمیل های تبلیغاتی را unsubscribe کنید تا دیگر ایمیلی از آن ها دریافت نکنید. با این نرم افزار قادر به مشاهده پیش نمایش فایل های ضمیمه شده در ایمیل هایتان هستید. می توانید از صداهای اختصاصی برای اعلامیه هر کدام از اکان هایتان استفاده کنید. در Canary Mail قادر به تنظیم کردن snooze time دلخواه هستید. ایمیل ها را زمانی مدیریت کنید که وقت کافی برای آن ها دارید. Canary Mail بر روی اندروید 8 به بالا اجرا می شود. دانلود نرم افزار Nine Mail - Best Biz Email App و  دانلود نرم افزار myMail از دیگر برنامه های مدیریت ایمیل اندروید می باشند.


دانلود Canary Mail

✅ نام نرم افزارCanary Mail❤️ تعداد دانلود332
⭐نسخه نرم افزار2.40🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل170 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Canary Mail


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- صدای اختصاصی اعلامیه ها

- unsubscribe کردن با یک کلیک

- تنظیم کردن snooze time

- پشتیبانی از مود تاریک

- اضافه کردن به علاقه مندی ها

- پین کردن ایمیل ها

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Canary Mail :


دانلود Canary Mail برای اندروید  دانلود Canary Mail برای اندروید  دانلود Canary Mail برای اندروید  دانلود Canary Mail برای اندروید دانلود Canary Mail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی