آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 Stagefright Detector برنامه شناسایی استیج فرایت در اندروید

دانلود Stagefright Detector برای اندروید

Stagefright Detector این نرم افزار می تواند سیستم اندرویدی شما را بررسی کند و وضعیت آسیب پذیری آن را در مقابل Stagefright 1 مشخص کند. برای این که مطمئن شوید سیستم شما مقاومت کامل در مقابل حملات مختلف از جمله Stagefright را دارد این برنامه را روی سیستم خود نصب کنید. در صورتی که امکان نفوذ این بد افزارها روی سیستم شما وجود داشته باشد، این اپلیکیشن به سرعت به اطلاع شما می رساند. علاوه بر این نحوه حل نقاط ضعف امنیتی به شما توصیه می شود و قادر به جلوگیری از آ« خواهید بود. این اپلیکیشن توسط lookout توسعه داده شده است.

یکی از شرکت های پیشرو در حوزه امنیتی و مقابله با انواع هک ها که بیش از 79 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این شرکت حتی سازمان ها و شرکت های دولتی در مقابل انواع خطرات اینترنتی دفاع می کند. Stagefright نقطه ضعف امنیتی است که در کتابخانه Stagefright پیدا شده است. این کتابخانه در بیش از 95% سیستم های اندرویدی استفاده می شود. هکر با ارسال mms می تواند بد افزارهای آلوده را به سیستم شما ارسال کند. از آنجایی که به شکل پیش فرض mms ها روی سیستم اندرویدی دانلود می شوند، هکر توانایی کنترل و دزدیدن اطلاعات شما را بدست می آورد. Stagefright Detector بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Stagefright Detector :


- ساخته شده توسط lookout

- شناسایی نقطه ضعف stagefright

- پیشنهاد دادن برای مقابله با این مشکل امنیتی

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری مناسب و دوستانه

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار Stagefright Detector :


دانلود Stagefright Detector برای اندروید  دانلود Stagefright Detector برای اندروید  دانلود Stagefright Detector برای اندروید


پسورد فایل :
کپی