آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 53.9 START Internet Browser مرورگر استارت برای اندروید

دانلود START Internet Browser برای اندروید

START Internet Browser مرورگری قدرتمند می باشد که بر اساس chromium طراحی شده است. با این برنامه می توانید جست و جوهای خود راسریع تر انجام دهید. با کشیدن دست خود به سمت چپ یا راست روی صفحه گوشی، می توانید بین صفحات استارت، و تاریخچه و علاقه مندی ها سویچ کنید. این اپلیکیشن اخبار روز و مهم دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید محبوب ترین ویدیوهای یوتوب و دیگر منابع را در این برنامه پیدا کنید. پیشبینی وضع روزانه و ساعتی آب و هوا نیز در این برنامه انجام می شود. با یک ضربه می توانید محتوای دلخواه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

با یک ضربه قادر به پر کردن فرم های مختلف به شکل خودکار خواهید بود. START Internet Browser از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند و می توانید سریع تر جست و جو های خود را انجام دهید. این اپلیکیشن از حالت incognito پشتیبانی می کند و می توانید وب سایت های دلخواه خود را بدون ذخیره شدن تاریخچه و کوکی مرور کنید. این اپلیکیشن داده ها را فشرده سازی می کند، و صفحات وب را سریع تر نشان می دهد. START Internet Browser بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این نرم افزار رابط کاربری دوستانه ای دارد و برای اجرای آن نیاز به اندروید 4.1 به بالا خواهید داشت. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار START Internet Browser :


- سرعت بالا در جست و جو در وب

- جست و جو با فرمان های صوتی

- امنیت بالا

- جست و جو در حالت مخفی

- کامل کردن خودکار فرم ها

- نشان دادن خبر های جدید

- سویچ کردن سریع بین صفحات مختلف

- اشتراک گذاری محتوا با دوستان

تصاویری از محیط نرم افزار START Internet Browser :


دانلود START Internet Browser برای اندروید  دانلود START Internet Browser برای اندروید  دانلود START Internet Browser برای اندروید  دانلود START Internet Browser برای اندروید  دانلود START Internet Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی