آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.26 ProCam X نصب دوربین حرفه ای اکس برای اندروید

دانلود ProCam X برای اندروید

ProCam X - Lite گوشی شما را به دوربینی حرفه ای تبدیل می کند. کنترلی کامل بر روی فوکوس دوربین، متعادل کردن رنگ سفید، و سایر ویژگی ها خواهید داشت. این نرم افزار قادر است عکس ها و ویدیوهای با کیفیتی با بیشترین رزولوشنی که گوشیتان اجازه می دهد تهیه کند. ProCam X - Lite از ویژگی هایی نظیر shutter speed دلبخواه، antishake، geotagging، فیلتر زنده، burst shooting، intervalometer، و بسیاری دیگر از ویژگی ها پشتیبانی می کند. البته توجه داشته باشید تمامی این ویژگی ها در تمام گوشی ها موجود نیست و به سخت افزار سیستم شما بر می گردد. این نرم افزار می تواند چهره ها را شناسایی کند. می توانید از مود های مختلفی از جمله صحنه، فوکوس و ... استفاده کنید. امکان تهیه کردن تصاویر با کیفیت 4k را خواهید داشت. می توانید صدای shutter را به راحتی غیر فعال کنید. کنترل ریموت تایمر برنامه امکان پذیر می باشد.

حتی مودی برای تکرار تصویربرداری در برنامه تنظیم شده است. از dslr پشتیبانی می شود. می توانید exposure را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. از photo grid پشتیبانی می شود و می توانید از ابعاد طلایی در تصاویر خود استفاده نمایید. از فایل های raw پشتیبانی می شود. می توانید مقدار روشنی تصاویر را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. از فرمان های لمسی مختلف پشتیبانی می شود. ProCam X - Lite بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Open Camera , دانلود Google Camera از دیگر برنامه های مرتبط با دوربین اندروید می باشد.


دانلود ProCam X

✅ نام نرم افزارProCam X❤️ تعداد دانلود1715
⭐نسخه نرم افزار1.26🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل3 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ProCam X - Lite :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- شخصی سازی کردن فوکوس برنامه

- عکس برداری در فاصله های زمانی دلخواه

- تنظیم کردن رزولوشن دلخواه

- تشخیص چهره ها

- مود های مختلف برای تصویربرداری

- متعادل کردن رنگ سفید

تصاویری از محیط نرم افزار ProCam X - Lite :


دانلود ProCam X برای اندروید  دانلود ProCam X برای اندروید  دانلود ProCam X برای اندروید  دانلود ProCam X برای اندروید  دانلود ProCam X برای اندروید


پسورد فایل :
کپی