آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.8.0.2 Launcher Lab - DIY Themes برنامه ساخت لانچر برای اندروید

دانلود Launcher Lab برای اندروید

Launcher Lab - DIY Themes نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید سیستم اندرویدی خود را به شکل قابل توجهی شخصی سازی کنید. با این اپلیکیشن قادر به تغییر دادن والپیپر، ویجت ها، موزیک، متن، تصویر، تاریخ، و ابزارک هواشناسی و بسیاری دیگر هستید. می توانید از تم های مختلفی که افراد دیگر طراحی کرده اند استفاده نمایید. در این اپلیکیشن، می توانید استایل اختصاصی خود را برای گوشی اندرویدتان طراحی کنید.

در ورژن دوم این برنامه که در حال حاضر در اختیارتان قرار گرفته است قادر به تغییر دادن افکت های انتقالی، انیمیشن ها، و صدا هستید. گزینه های متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن ها قادر به تغییر دادن ویژگی های گوشیتان از جهات مختلف هستید. رابط کاربری برنامه دوستانه می باشد و از فرمان های لمسی مختلفی پشتیبانی می شود. Launcher Lab - DIY Themes امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. به جای این که لانچر های آماده را دانلود کنید، با این برنامه می توانید لانچر اختصاصی خود را برای گوشیتان طراخی کنید. بیش از 1 میلیون کاربر Launcher Lab - DIY Themes را دانلود کرده اند. این نرم افزار از تبلت ها نیز پشتیبانی می کند و بدون افت کیفیت روی آن ها اجرا می شود. این نرم افزار نیاز به اندروید 4.0.3 به بالا دارد.

ویژگی های نرم افزار Launcher Lab - DIY Themes


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- شخصی سازی کردن انیمیشن های لانچر

- دانلود کردن تم های افراد دیگر

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- دارای ویدیوهای آموزشی

- تغییر دادن ابزارک ها

- تغییر دادن صدا

- شخصی سازی کردن والپیپر

تصاویری از محیط نرم افزار Launcher Lab - DIY Themes :


دانلود Launcher Lab برای اندروید  دانلود Launcher Lab برای اندروید  دانلود Launcher Lab برای اندروید  دانلود Launcher Lab برای اندروید  دانلود Launcher Lab برای اندروید


پسورد فایل :
کپی