آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.0.40 Online Monitor نظارت و مانیتورینگ فعالیت های آنلاین برای اندروید

دانلود Online Monitor برای اندروید

Online Monitor با استفاده از این اپلیکیشن می توانید وضعیت آنلاین بودن کودکان خود را زیر نظر داشته باشید. این نرم افزار آخرین لحظه آنلاین بودن آن ها را نشان می دهد. میتوانید اطلاعات ماهانه کودکانتان را زیر نظر داشته باشید. این اپلیکیشن قادر است تا 5 پروفایل را به شکل همزمان پایش کنید. Online Monitor به محض این که کودکانتان آنلاین بشود، به شما هشدار می فرستد. این اپلیکیشن در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی انجام می دهد. این اپلیکیشن امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از صد هزار کاربر دارد. این نرم افزار بسیار کم حجم می باشد و کار کردن با آن آسان است.

می توانید برای هر پروفایل نام دلخواه خود را تنظیم کنید. زمانی که کودک شما آنلاین شود، رنگ وضعیت آنلاین آن سبز می گردد. شماره تلفن فرزندان خود را می توانید در این برنامه نگه داری کنید. لیست بازه های زمانی که کودکتان آنلاین شده است را در برنامه مشاهده خواهید کرد. باگ نسخه های قبلی این برنامه برطرف شده است. می توانید پروفایل های دلخواه خود را حذف کنید، و حتی آن ها را رفرش نمایید. این اپلیکیشن با تبلت ها نیز سازگار است و بدون مشکل روی آن ها اجرا می شود. Online Monitor بیش از صد هزار کاربر دارد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Online Monitor :


- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری مناسب

- کم حجم و سبک

- پایش تا 5 پروفایل به شکل همزمان

- حذف کردن پروفایل ها

- نمایش آخرین لحظه آنلاین شدن

- نمایش فعالیت های 30 روزه

تصاویری از محیط نرم افزار


دانلود Online Monitor برای اندروید  دانلود Online Monitor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی