آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 MagicWidgets ابزارک های جادویی برای اندروید

دانلود MagicWidgets برای اندروید

MagicWidgets اپلیکیشنی است که امکان شخصی سازی کردن homescreen سیستم اندرویدتان را از جهات مختلف می دهد. این نرم افزار ساعت، تقویم، و بسیاری دیگر را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید عکس های موجود در گوشی خود را در این اپلیکیشن لود کنید و در ابزارک های مختلف به کار ببرید. علاوه بر این، MagicWidgets مجموعه ای بزرگ از عکس های خیره کننده را در اختیار شما قرار می دهد که بین آن ها می توانید انتخاب کنید. با انجام چند کار ساده، قادر به بامزه کردن صفحه نمایش گوشی خود خواهید بود. این نرم افزار امکان اضافه کردن ابزارک هایی نظیر تایمر و یادآور ها را به گوشیتان فراهم می کند.

با این ابزارک ها قادر به مدیریت کردن آسان زمان هستید. تایمرهای این برنامه می توانند با دقتی در حد ثانیه، زمان را اندازه گیری کنند. این اپلیکیشن ابزارک هایی با استایل iOS در اختیارتان می گذارد. می توانید تعداد زیادی از ابزارک ها را به گوشیتان اضافه کنید. از سایز های کوچک تا متوسط و بزرگ پشتیبانی می شود. تقویم ها با استایل های متنوعی ارائه شده اند. می توانید بین رنگ بندی ها و فونت های مختلف انتخاب انجام دهید. عکس های محلیتان را آپلود کنید و به عنوان پس زمینه ابزارک هایتان استفاده نمایید. MagicWidgets بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار MagicWidgets :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دارای مجموعه ای بزرگ از ابزارک ها

- دارای ابزارک تقویم

- استایل iOS ابزارک ها

- استفاده از عکس های دلخواه برای ابزارک ها

- دارای ویجت زمان سنج

- دارای ابزارک یاد آور

تصاویری از محیط نرم افزار MagicWidgets :


دانلود MagicWidgets برای اندروید  دانلود MagicWidgets برای اندروید  دانلود MagicWidgets برای اندروید  دانلود MagicWidgets برای اندروید  دانلود MagicWidgets برای اندروید


پسورد فایل :
کپی