آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود KeeperChat 3.1.7 مسنجر کیپرچت برای اندروید

دانلود KeeperChat برای اندروید

KeeperChat نرم افزاری قدرتمند می باشد که امنیت بالایی دارد. این نرم افزار حریم خصوصی شما را حفظ می کند. با پسورد می توانید از چت هایتان محافظت کنید. علاوه بر این جلوی افراد کنجکاو را می توانید بگیرید. اگر به دنبال راه حلی مناسب برای اشتراک گذاری اطلاعات حیاتی تان می گردید، این برنامه راه حلی مناسب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن جلوی انتشار پیدا کردن عکس هایتان را می گیرد. می توانید اطلاعاتی که ارسال کرده اید را پاک کنید. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد که کار کردن با آن لذت بخش است. این اپلیکیشن ابزاری مناسب برای ارسال پیام، تصاویر، و فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. گالری برنامه رمزگذاری شده است و کاملا شخصی می باشد. می توانید پیام های خود را با زمان خود تخریبی ارسال کنید.

به محض این که زمان مورد نظر تمام شود، پیام ها از سیستم فرد مقابل حذف می شوند. این نرم افزار به شکل end to end پیام ها را رمزگذاری خواهد کرد و هیچ کس به آن ها دسترسی نخواهد داشت. این نرم افزار امکان ارسال کردن پیام های گروهی را به وجود می آورد. می توانید پیام هایتان را شخصی سازی کنید. به هیچ اطلاعات تخصصی برای کار کردن با این اپلیکیشن نیاز ندارید. این نرم افزار دارای کیفیتی برای نگه داری پسوردها نیز هست. KeeperChat بر روی اندروید KeeperChat بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار KeeperChat :


- ارسال گروهی پیام ها

- سینک کردن اطلاعات روی سیستم های مختلف

- ارسال پیام ها با زمان خود تخریبی

- رمزگذاری پیشرفته اطلاعات

- ارسال انواع پیام های تصویری و ویدویی

- قفل کردن برنامه برای جلوگیری از افراد مزاحم

- logout کردن خودکار

- پشتیبان گیری امن در فضای ابری

تصاویری از محیط نرم افزار KeeperChat :


دانلود KeeperChat برای اندروید  دانلود KeeperChat برای اندروید  دانلود KeeperChat برای اندروید  دانلود KeeperChat برای اندروید  دانلود KeeperChat برای اندروید


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید    (3.4/5)
پسورد فایل :
کپی