آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.8.1 Music Player Acoustic موزیک پلیر آکوستیک برای اندروید

دانلود Music Player Acoustic برای اندروید

Music Player Acoustic موزیک پلیر ساده ای می باشد که رابط کاربری ساده ای دارد. این نرم افزار از مجموعه بزرگی از فرمت های صوتی شامل MP3, WAV, AIFF, AAC, OGG, WMA, FLAC, ALAC, DSD, DSD 128, DSD 256, DSD 512 پشتیبانی می کند. می توانید موسیقی های در حال پخش را مدیریت کنید. علاوه بر این 16 preset در اختیارتان قرار می گیرد که بسته به علاقه می توانید بین آن ها انتخاب کنید. این نرم افزار از لیریک ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید آن ها را درون برنامه جست و جو کنید. در این اپلیکیشن قادر به مرتب کردن فایل های صوتی بر اساس مدت زمان، تاریخ، سایز، نام و ... هستید.

این اپلیکیشن قادر است فایل های ویدویی را به فایل های صوتی mp3 در کمترین زمان ممکن تبدیل کند. امکان استفاده از برنامه در حالت پاپ آپ نیز وجود دارد. می توانید به راحتی جست و جو انجام دهید و فایل های صوتی دلخواه خود را پیدا کنید. تم های زیبایی در اختیارتان قرار می گیرد. علاوه بر این می توانید تعداد نامحدودی از پلی لیست ها را ایجاد کنید. این نرم افزار قادر است فایل های صوتی شما را به عنوان رینگتون گوشی تنظیم کند. علاوه بر این از تایمر پشتیبانی می شود و در زمان دلخواه، موسیقی قطع می گردد. Music Player Acoustic بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Music Player Acoustic :


- ایجاد تعداد نامحدودی از پلی لیست ها

- مرتب کردن فایل های صوتی

- تبدیل کردن فایل های ویدیویی به mp3

- دارای اکولایزر قدرتمند

- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها

- اضافه کردن موسیقی ها به لیست علاقه مندی ها

- پشتیبانی از تایمر

تصاویری از محیط نرم افزار Music Player Acoustic :


دانلود Music Player Acoustic برای اندروید  دانلود Music Player Acoustic برای اندروید  دانلود Music Player Acoustic برای اندروید  دانلود Music Player Acoustic برای اندروید  دانلود Music Player Acoustic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی