آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 11.7 Unicorn Icon Pack مجموعه آیکون های تک شاخ برای اندروید

دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید

Unicorn Icon Pack ترکیبی جادویی از بنفش، صورتی، و آبی با سایره پردازی دوست داشتنی می باشد. این نرم افزار از تمامی لانچر های معروف پشتیبانی می کند. صدها والپیپر جذاب را در این اپلیکیشن می توانید بیابید که با آیکون های آن تطابق مناسبی دارد. اعمال کردن این مجموعه آیکون روی انواع لانچر ها به راحتی انجام می شود. می توانید بیش از 200 والپیپر با کیفیت را در برنامه پیدا کنید. علاوه بر این قادر به جست و جو کردن آیکون ها بر اساس دسته بندیشان هستید. می توانید آیکون هایی که هنوز دارای تم اختصاصی نیستند را درخواست کنید تا در نسخه های آتی اضافه شوند.

Unicorn Icon Pack مجموعه آیکون هایی چند رنگ و با کیفیت در اختیار شما می گذارد که روی تبلت ها نیز بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند. این اپلیکیشن از تنظیمات شورت کات اندروید o پشتیبانی می کند. می توانید از این مجموعه آیکون روی برندهای مختلف گوشی ها استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن، تنها کاری که لازم است انجام دهید، باز کردن این اپلیکیشن، رفتن به menu و زدن روی apply و انتخاب کردن لانچری است که از آن دارید استفاده می کنید. Unicorn Icon Pack امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپلیکیشن را می توانید روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Unicorn Icon Pack :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- امکان تغییر پیدا کردن روزانه آیکون ها

- پشیبانی از تنظیمات اندروید o

- دارای 200 والپیپر با کیفیت

- سازگار با لانچر های محبوب

- ترکیبی از رنگ های آبی و صورتی

- رزولوشن بالای آیکون ها

تصاویری از محیط نرم افزار Unicorn Icon Pack :


دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید  دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید  دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید  دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید  دانلود Unicorn icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی