آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 1.11.0 Transparent Widget ویجت شفاف برای اندروید

دانلود Transparent Widget برای اندروید

Transparent Widget نرم افزاری ساده برای ایجاد فضای خالی در home screen گوشی اندرویدیتان می باشد. اگر تصویر پس زمینه گوشی خود را دوست دارید و می خواهید آن را بدون حضور آیکون ها و سایر ویجت ها مشاهده کنید، از این برنامه استفاده نمایید. Transparent Widget کاملا نامرئی است اما می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که قابی سفید رنگ مشابه navigation bar گوشیتان است اضافه کند. می توانید این ویجت را به گونه ای تنظیم کنید که با لمس آن اپلیکیشن دلخواه شما باز شود. تغییر سایز دادن آزادانه ویجت امکان پذیر است. Transparent Widget مصرف بسیار ناچیزی از باتری گوشی شما دارد. Transparent Widget را می توانید روی گوشی ها و تبلت های نسبتا قدیمی نیز بدون مشکل اجرا کنید. این نرم افزار بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده و امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است.

در بسیاری از گوشی ها، هنگامی که تمام آیکون ها و ویجت ها حذف می شوند، صفحه نیز ناپدید می گردد و امکان مشاهده آن وجود ندارد. Transparent Widget می تواند راه حلی مناسب برای اینگونه شرایط باشد. برای استفاده از این ویجت کافیست دست خود را روی صفحه نمایش گوشیتان نگه دارید و سپس آن را از منوی ویجت ها انتخاب کنید. Transparent Widget بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Transparent Widget :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- باز کردن اپلیکیشن دلخواه

- مصرف پایین از باتری

- سازگار با گوشی های قدیمی

- نمایش فریم سفید در صورت انتخاب

- تغییر سایز دادن آزادانه

تصاویری از محیط نرم افزار Transparent Widget :


دانلود Transparent Widget برای اندروید  دانلود Transparent Widget برای اندروید  دانلود Transparent Widget برای اندروید  دانلود Transparent Widget برای اندروید  دانلود Transparent Widget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی