آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.5 Winkbr Browser نصب مرورگر وینکبر برای اندروید

دانلود Winkbr Browser برای اندروید

Winkbr Browser مرورگر اندروید جدیدی برای سیستم های اندرویدی می باشد که کار کردن با آن آسان می باشد. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوانید در آن به ابزارهای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن بسیار کم حجم است. Winkbr Browser مصرف بسیار کمی از منابع سیستمی شما مثل مموری و پردازنده دارد. مهم ترین ویژگی این مرورگر این است که ویژگی های مختلفی در آن برای شخصی سازی گنجانده شده است. می توانید مرورگر را به شکلی که می خواهید در بیاورید. Winkbr Browser امکان جست و جو در وب با سرعت بسیار بالا را فراهم می کند. باگ های ورژن های قبلی برطرف شده است و اکنون با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده نمایید.

علاوه بر این، رابط کاربری برنامه بازسازی شده است و ابزارها را با آیکون های تازه ای می توانید در برنامه بیابید. Winkbr Browser امکان بوک مارک کردن صفحات دلخواه را ارائه کرده است تا به صفحات دلخواه خود سریع تر دسترسی داشته باشید. Winkbr Browser قادر به دانلود کردن فایل های دلخواه شماست. علاوه بر این می توانید صفحات وب را در حالت دسکتاپ مشاهده نمایید. Winkbr Browser سورس کد صفحات را نیز نشان می دهد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Winkbr Browser :


- رابط کاربری مناسب

- امکان شخصی سازی مرورگر

- سرعت بالا در مرور وب

- مصرف اندک از منابع سیستمی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- دانلود کردن انواع فایل ها

- مرور در حالت امن

تصاویری از محیط نرم افزار Winkbr Browser :


دانلود Winkbr Browser برای اندروید  دانلود Winkbr Browser برای اندروید  دانلود Winkbr Browser برای اندروید  دانلود Winkbr Browser برای اندروید  دانلود Winkbr Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی