آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2.1 YellowNote برنامه یادداشت برداری با پس زمینه زرد برای اندروید

دانلود YellowNote برای اندروید

YellowNote از نرم افزار های محبوب یادداشت برداری می باشد که به خاطر پس زمینه زرد رنگی که دارد کمتر به چشم ها فشار می آورد. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد. اگر به دنبال یادداشت برداری بدون ابزار اضافی و دست و پاگیر هستید، از کار با این برنامه لذت خواهید برد. البته ویژگی های مختلفی برای یادداشت برداری در این برنامه ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید لیستی از آیتم های دلخواه خود به وجود آورید.

علاوه بر این می توانید عنوان و هدر دلخواه برای متن های خود تنظیم کنید. YellowNote بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. می توانید متن های دلخواه خود را در آن کپی کنید و ذخیره نمایید. این اپلیکیشن قادر به صرفه جویی در زمان شماست. امکان بازکردن انواع یادداشت ها را در این برنامه خواهید داشت. YellowNote از تبلت ها نیز پشتیبانی می کند و می توانید در آن یادداشت برداری انجام دهید. نسخه جدید YellowNote بهینه سازی شده است رابط کاربری تازه ای که کار کردن با آن آسان تر است را می توانید تجربه کنید. تنها نقطه ضعفی که در حال حاضر در برنامه وجود دارد، عدم امکان رمزگذاری روی یادداشت ها است. YellowNote بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار YellowNote :


- بیش از نیم میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- یادداشت برداری آسان و سریع

- رنگ بندی زرد، عدم آسیب به چشمان

- کم حجم و سبک

- امکان تغییر دادن سایز متن

- عدم وجود ابزار دست و پاگیر

تصاویری از محیط نرم افزار YellowNote :


دانلود YellowNote برای اندروید  دانلود YellowNote برای اندروید  دانلود YellowNote برای اندروید  دانلود YellowNote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی