آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 3.105.1 KuCoin برنامه کوکوین صرافی کریپتو برای اندروید

دانلود KuCoin برای اندروید

KuCoin یکی از سه صرافی برتر با بیش از 500 کوین برای تبادل می باشد. کوکوین میلیون ها کاربر از سراسر جهان دارد و امکان تبادل ارزهای دیجیتالی را بدون کمترین دغدغه به وجود می آورد. با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت به راحتی می توانید خرید های خود را انجام دهید. این برنامه از P2P پشتیبانی می کند و 20 گزینه مختلف در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با ابزار مختلف تبادل های دلخواه خود را انجام دهید. این اپلیکیشن api اختصاصی نیز دارد که توسعه دهندگان می توانند از آن برای کارهای خاص خود استفاده کنند.

این اپلیکیشن از بات های تبادل کننده پشتیبانی می کند. با استفاده از آن ها می توانید سود کسب کنید؛ بدون این که لازم باشد حواستان به بازار باشد. اجرا کردن این برنامه آسان می باشد. ویژگی های حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد. به عنوان مثال از ارزهای فیات و سنتی پشتیبانی می شود. KuCoin: BTC, Crypto exchange امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. ویژگی های تبادل ارزها بهینه سازی شده است و اکنون راحت تر می توانید از برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای انجمنی جهانی و بسیار بزرگ نیز هست که می توانید به آن بپیوندید. KuCoin بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود KuCoin

✅ نام نرم افزارKuCoin❤️ تعداد دانلود3426
⭐نسخه نرم افزار3.105.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل133 مگابایت

ویژگی های نرم افزار KuCoin: BTC, Crypto exchange


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- امنیت بالا

- رابط کاربری دوستانه

- پشتیبانی از 48 ارز فیات

- پشتیبانی از بیش از 500 ارز دیجیتالی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- قابل نصب روی تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

تصاویری از محیط نرم افزار KuCoin: BTC, Crypto exchange :


دانلود KuCoin برای اندروید  دانلود KuCoin برای اندروید  دانلود KuCoin برای اندروید  دانلود KuCoin برای اندروید  دانلود KuCoin برای اندروید


پسورد فایل :
کپی