آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود بایننس 2.80.5 Binance نصب صرافی بایننس برای کامپیوتر و اندروید و آیفون

دانلود Binance برای اندروید

Binance بایننس اولین پلتفرم کریپتو در جهان بر اساس حجم تبادلات می باشد. به بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر جهان بپیوندید و تبادل های دلخواه خود را انجام دهید. با این برنامه می توانید بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بسیاری دیگر را به راحتی خریداری کنید. علاوه بر این قادر به کاوش نقاشی ها و مجموعه های مختلف در مارکت nft هستید. Binance: BTC NFTs Memes & Meta تنها برای افراد خارج از آمریکا عرضه شده است. اضافه کردن کریدیت کارت به راحتی انجام می شود. پس از آن می توانید به راحتی مجموعه های دلخواه خود را خریداری نمایید.

بیش از 200 ارز دیجیتالی امن پشتیبانی می شود. با نگه داری ارزهای دیجیتالی خود می توانید سود بدست آورید. این برنامه قادر به اعلام تغییرات به وجود آمده در قیمت های ارز های دیجیتالی می باشد. می توانید آلارم های دلخواه خود را تنظیم کنید تا به شما به سرعت اطلاع داده شود. فردی تازه کار هستید؟ این برنامه دارای یک طراحی لایت نیز هست که در آن امکانات جمع و جورتر و ساده تری ارائه شده است که به کارتان می آید. به دنبال راهی برای خرج کردن کریپتو هایتان هستید؟ Binance: BTC NFTs Memes & Meta امکان خرید در بیش از 50 بازار را برای شما به وجود می آورد. این برنامه بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود کوکوین و دانلود کوینکس از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Binance

✅ نام نرم افزارBinance❤️ تعداد دانلود4758
⭐نسخه نرم افزار2.80.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل189 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Binance


- دارای میلیون ها کاربر از سراسر جهان

- ترجمه شده به 8 زبان زنده دنیا

- پشتیبانی از 200 ارز دیجیتالی

- کسب سود با نگهداری کوین ها

- امکان اضافه کردن آلارم برای قیمت ها

- دارای طراحی ساده برای کاربران تازه کار


پسورد فایل :
کپی