آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کیف پول آنتولوژی 4.6.7 ONTO Wallet برای اندروید

دانلود ONTO برای اندروید

ONTO Crypto Wallet اولین کیف پول به معنای واقعی غیر متمرکز می باشد که به کاربرانش این امکان را می دهد که به شکل امن، هویت هایشان، اطلاعات، و دارایی هایشان را مدیریت کنند. این دارایی ها شامل nft ها نیز می شود. می توانید از آخرین اخبار بلاک چین و کریپتو با خبر شوید و از مجموعه ای از dapp ها برای نیاز های مختلف خود استفاده کنید. کاربران می توانند ont id ایجاد کنند، هویتی غیر متمرکز که از اطلاعات خصوصیشان محافظت می کند و امکان ایجاد و مدیریت کیف پول دیجیتالی را با چند ضربه به وجود می آورد.

ONTO Cross-chain Crypto Wallet توسط افراد مختلف از سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و کار کردن با آن راحت می باشد. می توانید نمودار قیمت ارز های دیجیتالی محبوب را زیر نظر داشته باشید. بیش از 2000 نوع ارز دیجیتالی پشتیبانی می شود و قادر به مشاهده اطلاعات آن ها خواهید بود. بیش از 500 dapp در حال حاضر در برنامه گنجانده شده است و ممکن است این تعداد به تدریج بیشتر هم شود. کریپتو دریافت کنید، ارسال کنید و لیستی از تبادل هایتان را درون محیط برنامه به سادگی مشاهده نمایید. swap کردن در ONTO Cross-chain Crypto Wallet هزینه کمی برای شما خواهد داشت. این نرم افزار بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.SafeMoon , دانلود تراست والت ، دانلود بلاک چین والت و دانلود اتمیک والت از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود ONTO Wallet

✅ نام نرم افزارONTO Wallet❤️ تعداد دانلود145
⭐نسخه نرم افزار4.6.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل161 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ONTO Cross-chain Crypto Wallet


- رابط کاربری متریال

- مشاهده جدیدترین اخبار کریپتو

- دارای بیش از 500 dapp

- امکان مشاهده نمودار قیمت کریپتو

- تبادل کریپتو

- هزینه پایین swap کردن

- پشتیبانی از بیش از 2000 ارز دیجیتالی

تصاویری از محیط نرم افزار ONTO Cross-chain Crypto Wallet :


دانلود ONTO برای اندروید  دانلود ONTO برای اندروید  دانلود ONTO برای اندروید  دانلود ONTO برای اندروید  دانلود ONTO برای اندروید


پسورد فایل :
کپی