آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب ToonMe v0.7.4 | برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید

دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید

ToonMe یک برنامه قدرتمند در سبک عکاسی و فان بوده که به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید عکس های خودرا با روش و الگو های متفاوت به تصاویر کارتونی تبدیل کنید که در این زمینه الگوهای بسیاری در اختیار شما خواهد بود. براساس سلیقه ای که در اختیار دارید میتوانید تصاویر مربوط را وارد اپلیکیشن نمایید و سپس با تبدیل نمودن آنها عکس خودرا به یک اثرهنری تبدیل کنید که در این زمینه سرعت بالایی به نسبت برنامه های دیگر به همراه خواهید داشت. تون می محصول استودیو Linerock Investments LTD بوده که با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است اما نسخه مود شده برنامه را میتوانید از سایت پاتوق یو دریافت کنید.


دانلود ToonMe

✅ نام نرم افزارToonMe❤️ تعداد دانلود19104
⭐نسخه نرم افزار0.7.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل40 مگابایت

دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید


توضیحات نرم افزار ToonMe


با حضور هوش مصنوعی برنامه و بازی های بسیاری در دنیای مجازی دستخوش تغییرات اساسی بوده اند که در این زمینه قصد داریم برنامه ای بنام ToonMe را برای شما معرفی کنیم که از ویژگی های بارز هوش مصنوعی در ساختار خود برخوردار بوده و میتواند تصاویر پرتره شمارا در محیط مجازی تبدیل به تصاویر کارتونی نماید. امروزه بسیاری از تصاویر پروفایل کاربران در شبکه های مختلف با استفاده از این ابزار تهیه و قرار داده شده اند که شما برای انجام اینکار نیازی به دانش و آموزش نخواهید داشت زیرا تمام عملیات های مربوط به صورت خودکار انجام میگیرد و شما فقط باید تصاویری که قصد دارید به کارتون تبدیل شوند را وارد برنامه کنید و سپس تمام.

ToonMe جدا از موارد فوق برای افرادی که بدنبال ترسیم عکس های وکتور مانند هستند گزینه خوبی بوده که میتواند تصاویر باکیفیت و حجم مناسب را برای شما تهیه و ذخیره سازی کند. لازم به ذکر است بدانید این برنامه در بین 10 اپلیکیشن برتر عکاسی در گوگل پلی قرار دارد که ویژگی های بالای آن میتواند به شما در این زمینه کمک شایانی نماید. بدلیل محبوبیت برنامه ToonMe نسخه مود شده با ویژگی های Pro Features Unlocked در اختیار شما قرار گرفته است که هیچ محدودیتی سد راه شما نخواهد بود. شما کاربران عزیز میتوانید این برنامه را با ترافیک نیم بهاء از سایت پاتوق یو دریافت کنید. دانلود PhotoCartoon و نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی و دانلود Cartoon Photo  از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید  دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید  دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید  دانلود اپلیکیشن ToonMe - برنامه تبدیل عکس به کارتون برای اندروید


پسورد فایل :
کپی