آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Bodybuilding. Weight Lifting v3.05 آنلاک | نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید
دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید

Bodybuilding. Weight Lifting عنوان یک برنامه بدنسازی و بادی بیلدینگ بوده که از آموزش و تمرین های بسیاری خوبی برخوردار است. بادی بیلدینگ یا همان پرورش اندام را میتوان یک زیرشاخه از رشته بدنسازی دانست که به صورت جداگانه شامل مسابقات مختلفی است. این برنامه محصول استودیو AxiomMobile بوده که با پرداخت دروان برنامه ای در گوگل پلی قرار گرفته است و بدلیل محبوبیت بالا نسخه مود شده آن با ویژگی Pro Unlocked در پاتوق یو قرار گرفته است که میتوانید نسخه مود و کامل اپیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting را با ترافیک نیم بهاء از سایت دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه در زمینه های بسیاری جزو بهترین ها بوده است.


دانلود Bodybuilding. Weight Lifting

✅ نام نرم افزار Bodybuilding. Weight Lifting ❤️ تعداد دانلود 407
⭐نسخه نرم افزار 3.05 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 41 مگابایت

ویژگی های برنامه Bodybuilding. Weight Lifting


  • دستیابی به تمرین های متعدد و کاربردی
  • امکان انجام تمرین های برنامه در ست های مختلف
  • یادگیری تمرینات به صورت ویدیویی
  • وجود زمان سنج برای انجام حرکات موجود
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید


با دانلود برنامه Bodybuilding. Weight Lifting میتوانید به صد ها تمرین بدنسازی دسترسی پیدا کنید که در این زمینه برای مفهوم و درک بهتر تمرین ها از اموزش های ویدیویی استفاده شده است که به نسبت اینترنت خود میتوانید آنهارا دریافت و یا از عکس هایی که برای آموزش قرار داده شده است استفاده کنید. وجود زمان سنج و تورنومتر به شما این امکان را میدهد تا طبق زمانی که برنامه برای شما مشخص میکند تمرین های مربوط را انجام دهید که به نسبت آناتومی بدنی خود میتوانید تمرین های مربوط در برنامه Bodybuilding. Weight Lifting را انجام دهید. تمرینات مختلف این برنامه در ست های متنوعی دسته بندی شده است که برای پایان دادن به برنامه روزانه خود باید تمام آنهارا انجام دهید.

اگر قصد دارید یک مربی ایده آل و مناسب برای بدنسازی را در اختیار داشته باشید پیشنهاد میشود از برنامه Bodybuilding. Weight Lifting کمک بگیرید. استفاده از روش و تمرین های نوین روز دنیا میتواند بهترین نتیجه را در دراز مدت روی شما داشته باشد که برنامه شامل تمرین های مختلفی از اعضای متفاوت بدن است. رابط کاربری ساده در کنار طراحی زیبا سبب شده تا امروزه بیش از 100 هزارکاربر این برنامه را دانلود کنند که امتیاز آن در گوگل پلی 4.3 از 5 بوده است.

دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Bodybuilding. Weight Lifting مود - نصب برنامه بادی بیلدینگ برای اندروید


پسورد فایل :
کپی