آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Coino PRO - All Crypto v3.4 برنامه ردیاب لحظه ای و دقیق ارز دیجیتال برای اندروید

دانلود Coino-PRO

Coino PRO یک ردیاب بی‌ درنگ بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال است. تمام ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیش از 10000 آلتکوین را پیگیری کنید. از Coino برای دریافت آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، اخبار و نمودارهای بازار استفاده کنید. این نرم افزار بیش از 10 هزار ارز دیجیتال را پوشش می دهد Coino گسترده ترین طیف توکن ها را ارائه می دهد، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP)، بیت کوین کش (BCH)، ایاس (EOS)، اتریوم کلاسیک (ETC)، NEO (NEO) , IOTA (IOT)، Monero (XMR)، ZCash (ZEC)، DigitalCash (DASH)، OmiseGo (OMG)، Bitcoin Gold (BTG)، Stellar (XLM)، کاردانو (ADA)، ترون (TRX)، Santiment (SAN )، VV Coin (VVI)، QTUM (QTUM)، تتر (USDT) و ...!

از طریق صفحه جزئیات می توانید تجزیه و تحلیل عمیق تری از ارزهای دیجیتال دریافت کنید. آخرین نمودار بازار را تجزیه و تحلیل کنید و به اوج، پایین و حجم کل دسترسی داشته باشید.نمودارهای قیمت به شما امکان می دهد روند قیمت ها را در بازار ارزهای دیجیتال در بازه های زمانی مختلف پیگیری کنید. جدیدترین اخبار و سرفصل های مربوط به بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال را بخوانید. از هشدارها استفاده کنید تا وقتی قیمت از آستانه خاصی عبور کرد، فوراً مطلع شوید. هشدارهای قیمت سفارشی را برای ارزهای دیجیتال خود تنظیم کنید. ویجت‌های صفحه اصلی به شما کمک می‌کنند تا از ارزهای رمزنگاری شده خود مطلع باشید. می توانید رنگ پس زمینه و متن ویجت های خود را سفارشی کنید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروثد 5 به بالا را دارا می باشد. از دیگر برنامه های ارز دیجیتال می توان به دانلود برنامه سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال و دانلود کوین گیکو و دانلود کوین مارکت کپ اشاره کرد.


دانلود Coino PRO - All Crypto

✅ نام نرم افزارCoino PRO - All Crypto❤️ تعداد دانلود269
⭐نسخه نرم افزار3.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل8 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Coino PRO


✓ تجزیه و تحلیل جزئیات ارز دیجیتال

✓ نمودارهای قیمت در تایم های مختلف

✓ دریافت اخبار ارز دیجیتال

✓ هشدارها و اطلاعیه های قیمت

✓ مبدل ارزهای دیجیتال

✓ ویدجت های صفحه اصلی

✓ بیش از 10 هزار ارزهای رمزپایه پشتیبانی می شود

✓  ارزهای فیات پشتیبانی می شود

Coino PRO - All Crypto  Coino PRO - All Crypto  Coino PRO - All Crypto  Coino PRO - All Crypto


پسورد فایل :
کپی