آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود UpNote v9.0.3 برنامه یادداشت برداری برای اندروید

دانلود UpNote

UpNote یک برنامه یادداشت زیبا و قدرتمند است که به طور یکپارچه در پلتفرم‌های iOS، Mac، Windows و Android در دسترس است ، در این پست نسخه اندروید و پرمیوم نرم افزار را برای دانلود قرار داده ایم ، UpNote طوری طراحی شده است که به شما کمک می کند تا به راحتی یادداشت برداری کنید و روی چیزهایی که بیشترین اهمیت را دارند متمرکز بمانید. UpNote فونت های زیبا و تم های ظریفی دارد که می توانید آن ها را تنظیم کنید تا تجربه نوشتن خود را راحت تر و دلپذیرتر کند. با حالت فوکوس می توانید خود را در نوشتن غرق کنید. طراحی تمیز و مینیمال است و به شما کمک می کند از هر گونه حواس پرتی دور بمانید. همچنین می توانید حالت ماشین تحریر را برای تمرکز روی نوشته خود فعال کنید.

UpNote مکانی ایده آل برای نگهداری خاطرات شماست و دارای ویژگی قفل قدرتمند است تا بتوانید از خصوصی بودن و ایمن ماندن یادداشت های خود مطمئن باشید. سیستم سازمان دهی بصری UpNote فضای یادداشت شما را مرتب و سبک نگه می دارد. راه‌های زیادی برای سازمان‌دهی یادداشت‌هایتان وجود دارد: قرار دادن آن‌ها در نوت‌بوک، سنجاق کردن یادداشت‌هایتان در بالای فهرست یادداشت‌ها، نشانک‌گذاری آن‌ها برای ارجاع سریع یا پیوند دادن به یادداشت‌های دیگر. 


دانلود UpNote

✅ نام نرم افزار UpNote ❤️ تعداد دانلود 306
⭐نسخه نرم افزار 9.0.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 25 مگابایت

ویرایشگر غنی UpNote آن را برای برنامه ریزی و مدیریت وظایف شما عالی می کند. به سادگی لیست کارهای خود را یادداشت کنید و آنها را با همه دستگاه های خود همگام سازی کنید. قابلیت تغییر فونت ها ، سبک و پاراگراف ها در دسترس است. UpNote یادداشت ها را فوراً در همه دستگاه ها همگام می کند. همچنین به‌طور قابل‌اطمینانی آفلاین کار می‌کند، بنابراین می‌توانید در هر زمان و هر مکان یادداشت برداری کنید. اگر علاقه مند به علامت گذاری هستید، UpNote برای شما نیز عالی است. دارای میانبرهای بصری مبتنی بر علامت گذاری است که نوشتن یادداشت ها را سرگرم کننده تر می کند. همچنین می توانید یادداشت های خود را به Markdown یا PDF صادر کنید. قابلیت نصب در اندروید 5 به بالا را دارا می باشد. دانلود نرم افزار Squid و دانلود نرم افزار گوگل کیپ و دانلود Evernote از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


قابلیت های نرم افزار UpNote


- تم های زیبا و جلد نوت بوک

- تعداد نامحدودی یادداشت بنویسید

- جدول و پیوست ها را درج کنید

- قابلیت استخراج و ذخیره در فرمت های متن PDF، HTML و Markdown

- محیطی زیبا و مینیمال

UpNote  UpNote  UpNote  UpNote


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی