آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود SomNote 2.6.3 برنامه یادداشت برداری برای اندروید

دانلود SomNote برای اندروید

SomNote نرم افزاری زیبا و مدرن برای یادداشت برداری می باشد که بیش از 3 میلیون کاربر را مجذوب خود کرده است. سرعت بالای باز شدن یادداشت ها را همراه با رابط کاربری جذاب این برنامه تجربه کنید. علاوه بر این م یتوانید فونت ها را به شکل رایگان تغییر دهید و حتی به نوشته هایتان اسناد جدید، یا تصویر اضافه کنید. یادداشت هایتان را می توانید پشتیبان بگیرید و در تمام سیستم هایتان همگام سازی کنید تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته بشاید. این ویژگی شامل کامپیوترها و آیپد ها نیز می شود. نوشته های همگام سازی شده را می توان به شکل ایمن بازیابی کرد، حتی زمانی که سیستمتان را پاک سازی کرده باشید. این اپلیکیشن ایجاد کردن ژورنال های حاوی تصاویر را برای شما راحت می کند.

می توانید فولدرهای متنوعی در این برنامه بسازید. هر فولدر می تواند هر رنگ و نامی داشته باشد. پس از ساخت فولدرها می توانید آن ها را مطابق با سلیقه تان طبقه بندی نمایید. SomNote قادر به محافظت از یادداشت هایتان می باشد. می توانید یادداشت هایتان را قفل کنید. حتی می توانید کل این برنامه را قفل کنید تا هیچکس به اطلاعات آن دسترسی نداشته باشد. SomNote قادر به پشتبان گیری خودکار از اطلاعات شماست. علاوه بر این تم های متنوعی برای این اپلیکیشن طراحی شده است. SomNote بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار گوگل کیپ و دانلود WeNote Color Notes و دانلود نرم افزار Squid  از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود SomNote

✅ نام نرم افزارSomNote❤️ تعداد دانلود147
⭐نسخه نرم افزار2.6.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل54 مگابایت

ویژگی های نرم افزار SomNote


- طراحی مدرن و خیره کننده

- طبقه بندی نوشته ها

- همگام سازی خودکار اطلاعات

- ایجاد پوشه با رنگ بندی های متنوع

- یافتن راحت نوشته ها

- اضافه کردن عکس به نوشته ها

- قفل کردن نوشتن ها

تصاویری از محیط نرم افزار SomNote :


دانلود SomNote برای اندروید  دانلود SomNote برای اندروید  دانلود SomNote برای اندروید  دانلود SomNote برای اندروید  دانلود SomNote برای اندروید


پسورد فایل :
کپی