آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.0 Gallery Ad Free گالری مدرن بدون تبلیغ برای اندروید

دانلود Gallery Ad Free برای اندروید

Gallery Ad Free یکی از جذاب ترین گالری هایی است که میتوانید روی سیستم اندرویدی خود نصب کنید. این اپلیکیشن قادر به نمایش و مدیریت فایل های تصویری، از جمله عکس ها و فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار به شکل کاملا رایگان ارائه شده است و هیچ تبلیغی به شما نشان نمی دهد. Gallery Ad Freeکامیلا امن می باشد و هیچ اطلاعاتی از شما جمع آوری نمی کند. می توانید رنگ تم این برنامه را تغییر دهید و به شکل دلخواه دربیاورید. عکس و تصویری دارید که می خواهید از چشم دیگران پنهان کنید؟ Gallery Ad Free به کارتان خواهد آمد. می توانید هر تصویری را ویرایش کنید، برش بزنید و به اشتراک بگذارید. این نرم افزار آلبومی از سلفی های شما ایجاد می کند.

می توانید آلبوم های اختصاصی و دلخواه خود را نیز ایجاد کنید. به تصاویرتان افکت هایی اختصاصی اضافه کنید. رنگ پس زمینه را شخصی سازی کنید و از اسلایدشو برای نمایش دادن عکسهایتان استفاده کنید. می توانید تعداد نامحدودی از تصاویر را به این اسلاید شو ها اضافه نمایید. اضافه کردن افکت هایی مثل فیلتر تصاویر ممکن است در اثر محدودیت های سیستمتان در دسترس نباشند. در Gallery Ad Free قادر به چرخاندن عکس ها نیز خواهید بود. Gallery Ad Free بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود QuickPic Gallery و دانلود F-Stop Gallery از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Gallery Ad Free

✅ نام نرم افزارGallery Ad Free❤️ تعداد دانلود346
⭐نسخه نرم افزار2.0.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Gallery Ad Free


- ساختن آلبوم ها

- ایجاد اسلایدشو

- شخصی سازی تم برنامه

- تغییر سایز دادن تصاویر

- چرخاندن و برش عکس ها

- پنهان کردن عکس ها و ویدیوها

- مدیریت آسان فایل های تصویری

تصاویری از محیط نرم افزار Gallery Ad Free :


دانلود Gallery Ad Free برای اندروید  دانلود Gallery Ad Free برای اندروید  دانلود Gallery Ad Free برای اندروید  دانلود Gallery Ad Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی