آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Paint Art / Drawing tools v3.1 برنامه نقاشی حرفه ای در اندروید

دانلود Paint Art برای اندروید

Paint Art / Drawing tools نرم افزاری است که هر کسی با آن می تواند لذت نقاشی کشیدن را تجربه کند. طراحی با انواع قلم مو ها امکان پذیر است. می توانید طرح های منحصر به فردی را در این برنامه در کمترین زمان ممکن ایجاد نمایید. سایز بوم نقاشی را می توانید آزادانه تغییر دهید. تصویر نهایی را می توانید با فرمت png یا jpeg خروجی بگیرید. اگر زمان کافی برای طراحی و نقاشی کشیدن ندارید هیچ مشکلی وجود ندارد. این برنامه تعداد بالایی از ابزار طراحی را در اختیار شما می گذارد که با آن ها می توانید به راحتی طرح های حرفه ای رسم کنید. علاوه بر قلم مو های عادی، قلم مو های چند رنگه مثل gradient ها را در این برنامه می یابید. با این قلم مو های خاصی طراحی فضاهایی مثل آسمان، چمن، و بسیاری دیگر امکان پذیر است. امکان پر کردن فضاهای مختلف، کشیدن خطوط و ... را دارید.

اشکال مختلفی در این برنامه گنجانده شده است که شامل دایره ها، ستاره ها، بالن ها، گل ها، و بسیاری دیگر می شود. امکان اضافه کردن متن به تصاویر نیز وجود دارد. حتی می توانید عکس های گالریتان را وارد برنامه کنید و سپس طرح هایتان را روی ان ها بکشید. این نرم افزار دارای پاک کن نیز هست. امکان ویرایش رنگ ها، پیدا کردن رنگ نقاط دلخواه، زوم کردن، چرخاندن و بسیاری دیگر وجود دارد. Paint Art / Drawing tools بر روی اندروید  4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار Pixel Studio و دانلود ibis Paint X و دانلود نرم افزار MediBang Paint و دانلود Tayasui Sketches  از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Paint Art / Drawing tools

✅ نام نرم افزارPaint Art / Drawing tools❤️ تعداد دانلود7316
⭐نسخه نرم افزار3.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Paint Art / Drawing tools


- اضافه کردن تا سی لایه

- اضافه کردن شفافیت

- تنظیم کردن غلظت رنگ

- دارای قلم مو های متنوع

- امکان اضافه کردن تصویر به طرح

- امکان اضافه کردن متن به نقاشی

- رسم طرح های حرفه ای

تصاویری از محیط نرم افزار Paint Art / Drawing tools :


دانلود Paint Art برای اندروید  دانلود Paint Art برای اندروید  دانلود Paint Art برای اندروید  دانلود Paint Art برای اندروید  دانلود Paint Art برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی