آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 Anime Drawing Tutorial آموزش رسم کاراکتر های انیمه برای اندروید

دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید

Anime Drawing Tutorial اپلیکیشنی است که گام به گام شما را راهنمایی می کند تا کاراکتر هایی با استایل انیمه را طراحی کنید. اگر دوست دارید که بدانید چگونه کاراکتر های مانگا و انیمه را طراحی می کنند، می توانید از این برنامه برای پیدا کردن جواب سوال خود استفاده کنید. آموزش های این برنامه نحوه طراحی را به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش می دهند. روش های طراحی، رنگ زدن و ... را در طول کار با برنامه خواهید آموخت. طراحی کردن، کار فوق العاده ای است. مشکل زمانی ایجاد می شود که می خواهیم آن چه که در ذهن داریم را روی صفحه کاغذ بیاوریم، اما نتیجه کار آن چیزی نمی شود که می خواهیم. در واقع فاصله ای بین تصویر ذهنی ما و طراحی هایمان وجود دارد. با این برنامه می توانید چنین فاصله ای را کم رنگ تر کنید و مهارت های خود را در طراحی کاراکتر ها بالا ببرید.

هر درس دارای تمرین هایی نیز هست که با انجام آن ها مهارت هایتان حتی بیشتر بهبود پیدا می کند. هدف نهایی این برنامه ارائه آموزشی است که در آن بتوانید رسم کاراکتر های انیمه یا مانگا را به عنوان یک مبتدی شروع کنید و به تدریج مهارت هایتان را بهبود ببخشید. نحوه رسم چشم ها، بینی، گوش ها، مو، و بسیاری دیگر گام به گام آموزش داده می شود. Anime Drawing Tutorial بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست. دانلود Anime Paint و دانلود Anime Music Radio از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Anime Drawing Tutorial


- آموزش گام به گام طراحی کاراکترها

- مناسب برای افراد مبتدی

- آموزش طراحی گونه، چشم، بینی و ...

- دارای تمرین برای هر مرحله از آموزش

- عدم نیاز به داشتن ابزار خاص

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- آموزش طراحی مردان، زنان، کودکان و ...

تصاویری از محیط نرم افزار Anime Drawing Tutorial :


دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید  دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید  دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید  دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید  دانلود Anime Drawing Tutorial برای اندروید


پسورد فایل :
کپی