آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ویسگون 8.6.7 WISGOON شبکه اجتماعی عکس و ویدیو برای اندروید و آیفون

دانلود WISGOON برای اندروید

WISGOON  ویسگون نرم افزاری برای اشتراک گذاری تصاویر و فایل های ویدیویی می باشد که به شما امکان اشتراک گذاری هر چیزی که می خواهید را با دیگران می دهد. می توانید محتوایی که دیگران به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید، بر زیر آن ها کامنت بگذارید، یا آن ها را دانلود کنید. برای شروع کار با این اپلیکیشن، می توانید محتوای مورد نظر خود را جست و جو کنید و افرادی که محتوای مورد علاقه شما را به اشتراک گذاشته اند پیدا کنید. یافتن دوست در این برنامه به راحتی انجام می شود. قادر به چت دادن با آن ها به شکل خصوصی هستید.
علاوه بر این قادر به اضافه کردن هشتگ ها و دنبال کردن افراد دلخواه می باشید. در این نرم افزار می توانید ویدیوهای و تصاویر 15 ثانیه ای را به عنوان استوری به اشتراک بگذارید. امکان دسته بندی محتوا در بخش های مختلف وجود دارد. علاوه بر این قادر به زوم کردن و ذخیره کردن عکس ها و ویدیوها با کیفیت واقعیشان هستید. می توانید پاسخ کامنت ها را نیز بدهید. امکان مشاهده کردن کاربران فعال، بهترین تصاویر، و آخرین تغییرات در محتوای مورد نظر بر اساس سلیقه کاربر وجود دارد. می توانید تعداد نامحدودی از تصاویر و فایل های ویدویی را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این قادر به غیر فعال کردن چت دادن مستقیم هستید. می توانید کپشن های مورد نظر خود را برای تصاویر انتخاب کنید. WISGOON بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود ویسگون

✅ نام نرم افزار ویسگون ❤️ تعداد دانلود 1118
⭐نسخه نرم افزار 8.6.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 52 مگابایت

ویژگی های نرم افزار ویسگون WISGOON 


- اشتراک گذاری آسان ویدیوها و تصاویر
- اضافه کردن کپشن و هشتگ
- پیدا کردن دوست
- گفت و گوی خصوصی با دیگران
- دانلود کردن محتوای دیگران
- امکان خصوصی کردن اکانت 
- شخصی سازی محتوا

از دیگر شبکه های اجتماعی ایرانی می تون به دانلود روبیکا ، دانلود بله و دانلود ایتا اشاره کرد.

تصاویری از محیط نرم افزار WISGOON - social network:


دانلود WISGOON برای اندروید  دانلود WISGOON برای اندروید  دانلود WISGOON برای اندروید  دانلود WISGOON برای اندروید  دانلود WISGOON برای اندروید


پسورد فایل :
کپی