آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.5 Instant Voice Translator App مترجم صوتی و نوشتاری برای اندروید

دانلود Instant Voice Translator App برای اندروید

Instant Voice Translator App نیاز به نرم افزاری سریع و سر راست برای ترجمه زبان مورد نظر خود دارید؟ این اپلیکیشن به شما کمک می کند تمام زبان های زنده دنیا را به بهینه ترین شکل ممکن ترجمه کنید. این نرم افزار قادر به ترجمه صوتی و متنی به شکل آنی می باشد. برای استفاده از آن کافیست دکمه میکروفون را فشار دهید و سپس به هر زبانی که می خواهید صحبت کنید. پس از آن زبان مورد نظرتان را انتخاب می کنید و روی translate میزنید. باقی کارها را برنامه برای شما انجام می دهد. Instant Voice Translator App از بیش از صد زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم م یتوانید کلمات و هم می توانید جملات را در این برنامه ترجمه کنید. 
سرعت ترجمه برنامه آنی است و نیازی به صبر کردن نیست. این نرم افزار دارای دیکشنری بینهایت بزرگی است که هر لغتی را می توانید در آن جست و جو کنید. این نرم افزار حتی قادر به ترجمه دو طرفه نیز هست. با این ویژگی قادر به گفت و گو با شخصی غریبه در زبانی دیر هستید. اماکن ویرایش کردن عکس ها و اضافه کردن متن به آن ها وجود دارد. می توانید میزان سرعت و تیزی صدای برنامه را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن دارای مود speak نیز هست که در آن پس از این که چیزی می گویید، متن صحبتتان به تمام زبان های زنده دنیا ترجمه می شود. Instant Voice Translator App بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Instant Voice Translator App

✅ نام نرم افزارInstant Voice Translator App❤️ تعداد دانلود90
⭐نسخه نرم افزار2.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل32 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Instant Voice Translator App


⭐ ترجمه رایگان برای صدا و متون به بیش از 100 زبان
⭐به متن ترجمه شده گوش دهید
⭐مترجم صدای فوری
⭐ کلمات و جملات را به سرعت ترجمه کنید
⭐ دیکشنری جستجوی صوتی برای کلمات
⭐مترجم با تشخیص صدا
⭐ ویرایش عکس ها با متن روی تابع عکس
⭐حالت مکالمه: ترجمه گفتار فوری دو طرفه
⭐کپی و حذف متن با یک کلیک
⭐تنظیمات کنترل گام و سرعت
⭐حالت گفتار: صحبت کنید و همه زبان ها را ترجمه کنید
⭐پخش صوتی ترجمه های صوتی و متنی.
⭐ رابط کاربری ساده و آسان.
⭐کاملا رایگان و سریع
⭐متن ترجمه شده را فوراً با دوستان خود به اشتراک بگذارید


Instant Voice Translator App


قابلیت های های برتر Instant Voice Translator App


🚀مترجم فوری

با استفاده از این ویژگی می توانید صدا یا کلمات خود را به روشی سریع و آسان از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنید. توابع ذخیره، کپی، حذف و گوش دادن برای ترجمه های فوری در دسترس هستند. ویژگی صحبت خودکار  ، گوش دادن به تلفظ ترجمه های خود را برای کاربران آسان تر می کند.


🚀مترجم سبک مکالمه

این ویژگی به ترجمه سریع صوتی کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زبان های مورد نظر را برای هر دو میکروفون انتخاب کنید، سپس در یک میکروفون صحبت کنید و برنامه ترجمه را برای زبان های دیگر در سبک مکالمه پخش میکند.


🚀فرهنگ جستجوی صوتی

 می‌توانید هر کلمه‌ای را صحبت کنید یا تایپ کنید و با اطلاعات دقیق در مورد آن کلمه از طریق ویژگی Quick Voice Dictionary معنی را دریافت کنید. برای افزایش دایره لغات دوستان، آن اطلاعات را کپی، حذف یا به اشتراک بگذارید.


🚀ویرایشگر عکس/متن روی عکس

مترجم صوتی دقیق ما همچنین دارای یک ویژگی اضافی است که در آن می توانید عکس های خود را با استفاده از چندین عملکرد ویرایشگر عکس مانند نوشتن متن، اضافه کردن ایموجی، اعمال فیلترها و جلوه ها بر روی تصاویر خود ویرایش کنید تا ظاهری منحصر به فرد به آنها ببخشید تا بتوانید در پلتفرم های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای دوستان ارسال کنید


🚀ترجمه های ذخیره شده

همه ترجمه‌های فوری شما از طریق صوتی یا نوشتاری را می‌توان ذخیره کرد و به‌عنوان سابقه ذخیره کنید. با دسترسی به ویژگی ترجمه ذخیره شده، می‌توانید هر زمان که بخواهید ترجمه‌های آن زبان را مشاهده، اشتراک‌گذاری، حذف یا گوش دهید. دانلود Yandex.Translate و مترجم مایکروسافت و دانلود مترجم گوگل از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

تصاویری از محیط نرم افزار Instant Voice Translator App

دانلود Instant Voice Translator App برای اندروید  دانلود Instant Voice Translator App برای اندروید  دانلود Instant Voice Translator App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی