آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Video Compressor – Cheetah 1.0 فشرده ساز ویدیو برای اندروید

Video Compressor – Cheetah

Video Compressor – Cheetah یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه های فشرده سازی فایل های ویدویی می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید با یک کلیک به شکل خودکار فایل های خود را فشرده سازی کنید بدون این که نگران از دست رفتن کیفیت فایلتان باشید. این نرم افزار از انواع فرمت های ویدویی پشتیبانی می کند و قادر به فشرده سازی فایل های ویدیویی ای است که قبلا فشرده نشده اند. این نرم افزار قادر است به شکل گروهی فایل های ویدویی شما را فشرده کند و فضای بیشتری از سیستم شما را خالی کند. می توانید ویدیوهایتان را بر اساس رزولوشن یا bit rate فشرده سازی کنید. این نرم افزار هم از فشرده سازی فایل های با کیفیت، و هم بی کیفیت پشیتبانی می کند.
می توانید به راحتی فایل های خود را به فرمت mp4 در چند گام ساده تبدیل کنید. فشرده سازی ویدیوها با هر سایزی با بیشترین کیفیت ممکن انجام می شود. این نرم افزار امن است و به ویدیوهای شما آسیبی نمی زند. می توانید ویدیوهایتان را تدوین نیز بکنید و بخش های دلخواهتان را از آن ها حذف کنید. امکان تغییر دادن فرکانس صدا، یا تند و کند کردن ویدیو وجود دارد. این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد و حتی اگر با اپلیکیشن های مشابه کار نکرده باشید در استفاده از این برنامه با مشکلی رو به رو نمی شوید. Video Compressor – Cheetah قادر به حفظ چند ترک فایل ویدیویی می باشد. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Video Converter & Compressor و دانلود VidCompact و دانلود Video Compress Convert & Cut از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Video Compressor – Cheetah

✅ نام نرم افزارVideo Compressor – Cheetah❤️ تعداد دانلود19
⭐نسخه نرم افزار1.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل13 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Video Compressor – Cheetah


- فشرده سازی آسان و سریع فایل های ویدیویی
- عدم افت کیفیت پس از فشرده سازی
- قابل استفاده برای عموم کاربران
- تبدیل فایل های ویدیویی به mp4
- امکان تدوین کردن فایل
- امکان کاهش دادن رزولوشن فایل

تصاویری از محیط نرم افزار Video Compressor – Cheetah

دانلود Cheetah برای اندروید  دانلود Cheetah برای اندروید  دانلود Cheetah برای اندروید  دانلود Cheetah برای اندروید  دانلود Cheetah برای اندروید


پسورد فایل :
کپی