آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 Learning Kotlin - Tutorial آموزش زبان کاتلین برای اندروید

دانلود Learning Kotlin برای اندروید

Learning Kotlin - Tutorial  کاتلین زبانی ساده و در عین حال جدید برای ساختن نرم افزار های اندرویدی می باشد. برخلاف جاوا، که کوچکترین کارها در آن نیاز به کدنویسی زیادی دارد، کتلین بسیلر ساده تر است و بسیاری از کارهار ا به شکل خودکار برای شما انجام می دهد. این نرم افزار این زبان جذاب را به شما آموزش می دهد که با آن می توانید کارهای مختلفی انجام بدهید و محدود به برنامه نویسی اندروید نیستید.
تعداد خط کدهایی که می نویسید را کاهش دهید و کدهایتان را خواناتر نماید. علاوه بر این، برخلاف جاوا دیگر با مشکل null pointer ها رو به رو نمی شوید و می توانید کدهایی مطمئن و بدون مشکل بنویسید. این نرم افزار به شکل سورس باز ارائه شده است و علاوه بر این با یادگیری کتلین می توانید با جاوا هم کار کنید، چرا که نه تنها این دو زبان بسیار شبیه به یک دیگر هستند بلکه شما امکان اجرای کدهای جاوا را در کدهای کتلین بدون هیچ مشکلی دارید. به عنوان مثال می توانید کتابخانه های جاوا را در کدهای کتلین خود فراخوانی کنید و آن ها را به راحتی اجرا نمایید. این نرم افزار نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی ندارد و رابط کاربری آن آسان می باشد. می توانید اطلاعات متنوعی در مورد این زبان در این اپلیکیشن کاربردی پیدا کنید. Learning Kotlin - Tutorial بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Learning Kotlin - Tutorial

✅ نام نرم افزارLearning Kotlin - Tutorial❤️ تعداد دانلود42
⭐نسخه نرم افزار1.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایل8 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Learning Kotlin - Tutorial


- رابط کاربری مناسب
- قابل استفاده برای عموم کاربران
- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی
- یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید
- جلوگیری از خطاهای رایج
- عدم نیاز به دانستن جاوا

تصاویری از محیط نرم افزار Learning Kotlin - Tutorial:


دانلود Learning Kotlin برای اندروید  دانلود Learning Kotlin برای اندروید  دانلود Learning Kotlin برای اندروید  دانلود Learning Kotlin برای اندروید  دانلود Learning Kotlin برای اندروید


پسورد فایل :
کپی