آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.3.9 AI Music Generator - Wau Art نرم افزار ساخت آهنگ با هوش مصنوعی برای اندروید

دانلود Wau Art برای اندروید

AI Music Generator - Wau Art اگر آرزوی تبدیل شدن به یک آهنگ ساز یا موسیقیدان را داشته اید، این برنامه می تواند آرزوی شما را برآورده کند. این اپلیکیشن از جدیدترین نسل هوش مصنوعی استفاده می کند تا آهنگ هایی اورجینال و بی نیر به وجود بیاورد. اگر اسم Midjourney/Stable Diffusion که برای تولید عکس به کار می روند به گوشتان خورده، می توانید این برنامه را نسخه ای مشابه، اما برای موسیقی در نظر بگیرید. با این برنامه می توانید متن، ویدیو، یا تصویر برای تولید موسیقی های خود استفاده کنید. هوش مصنوعی اطلاعاتی که با آن داده اید را استفاده می کند و سپس موسیقی ای فوق العاده در اختیار شما قرار می دهد که نه تنها رایگان است بلکه می توانید آن را بدون هیچ مشکلی با دیگران به اشتراک بگذارید.
این برنامه بیشتر روی موسیقی های الکترونیک، و کلاسیک و جز و راک آموزش دیده است. با این حال می توانید سبک های متنوعی را از آن انتظار داشته باشید، حتی سبک هایی مثل پاپ و تکنو، و لوفی و ... . برای تولید موسیقی، کافیست هر چیزی که می خواهید را تایپ کنید. این برنامه از اطلاعات ورودی شما استفاده می کند و آهنگی مناسب متناسب با آن اطلاعات تولید خواهد کرد. علاوه بر متن قادر به اضافه کردن عکس یا ویدیو نیز به برنامه هستید. AI Music Generator - Wau Art بر روی اندروید 7 به بالا بدون مشکل اجرا می شود. 


دانلود AI Music Generator - Wau Art

✅ نام نرم افزارAI Music Generator - Wau Art❤️ تعداد دانلود25391
⭐نسخه نرم افزار0.3.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل194 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AI Music Generator - Wau Art


- رابط کاربری دوستانه
- اشتراک گذاری موسیقی با دیگران
- تولید موسیقی بر اساس متن، عکس یا ویدیو
- کیفیت بالای موسیقی های تولید شده
- عدم وجود کپی رایت برای موسیقی ها
- کاملا رایگان

تصاویری از محیط نرم افزار AI Music Generator - Wau Art:


دانلود Wau Art برای اندروید  دانلود Wau Art برای اندروید  دانلود Wau Art برای اندروید  دانلود Wau Art برای اندروید


پسورد فایل :
کپی