آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » آیفون » دانلود نرم افزار PanFone iOS Eraser Pro 1.1.0 برنامه حذف کامل اطلاعات آیفون بدون بازیابی

دانلود PanFone iOS Eraser Pro برای ویندوز

PanFone iOS Eraser Pro پیش از این که آیفون خود را بفروشید یا هدیه دهید، بهتر است تمامی اطلاعات شخصی خود را از روی آن پاک کنید. با این وجود بسیاری از نرم افزار های بازیابی، قادر به برگرداندن اطلاعات شما هستند و این مسئله می تواند برای شما مشکل ساز شود. با نرم افزاری مانند PanFone iOS Eraser Pro می توانید به شکل کامل اطلاعات خود را حذف کنید، به گونه ای که حتی نرم افزار های بازیابی اطلاعات نیز قادر به برگرداندن اطلاعات شما نباشند. این نرم افزار قادر به حذف کردن 29 نوع مختلف از داده های موجود می باشد که شامل sms ها، مخاطبین، تاریخچه تماس، ویدیوها، یادداشت ها، تصاویر، بوک مارک ها، تقویم ها، یادآور ها و ... می شود. این اپلیکیشن احتمال بازیابی شدن اطلاعاتتان را به صفر می رساند.

می توانید اطلاعات شخصی خود را حصوصی نگه دارید. این اپلیکیشن حتی پیش نمایشی از فایل ها را به شما نشان می دهد و می توانید فایل هایی که دوست دارید را به شکل کامل حذف کنید و باقی را نگه دارید. PanFone iOS Eraser Pro درجات مختلفی برای حذف کردن اطلاعات شما دارد. سطح اول حذف اطلاعات، بیشترین سرعت را دارد. سطح دوم، اطلاعات شما را بازنویسی می کند و احتمال بازیابی آن را به حداقل می رساند. در سطح سوم، اطلاعات شما دوبار بازنویسی می شود که دیگر امکان بازیابی آن ها را به صفر می رساند.

ویژگی های نرم افزار PanFone iOS Eraser Pro


- حذف کردن فایل های غیر ضروری برای تسریع سیستم

- حذف کردن دائمی فایل ها

- جلوگیری از بازیابی فایل های حذف شده

- الگوریتم پیشرفته برای حذف اطلاعات

- سازگار با نسخه های مختلف آیفون و آیپد

- حذف کردن فایل های موقتی از روی سیستم

- فشرده کردن عکس ها بدون کاهش کیفیت

تصاویری از محیط نرم افزار PanFone iOS Eraser Pro :


دانلود PanFone iOS Eraser Pro برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی