آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سیستم عامل » دانلود و نصب PrimeOS 2.1.3 سیستم عامل اندروید 11 روی کامپیوتر

primeos

Prime OS یک سیستم عامل بر پایه اندروید 11 است که برای استفاده در کامپیوترها و لپتاپ ها طراحی شده است. با استفاده از Prime OS می توانید تجربه ی اندروید را روی دستگاه های دسکتاپ خود تجربه کنید.

Prime OS براساس پروژه Android-x86 توسعه داده شده است که بر روی پلتفرم های x86 قابل اجرا است. این به شما اجازه می دهد تا از برنامه ها و بازی های اندروید روی سیستم عامل Prime OS استفاده کنید.

شما می توانید از Google Play Store یا سایر منابع دانلود برنامه ها و بازی های اندروید استفاده کنید. مانند هر دستگاه اندرویدی دیگر، می توانید از منابع دیگری  استفاده کنید تا برنامه ها و بازی های خارج از Google Play Store را نصب کنید.

از آنجا که Prime OS بر پایه Android است، شما می توانید از برنامه ها و بازی های مختلف Android استفاده کنید. همچنین شما می توانید به راحتی به حساب Google خود وارد شوید و از خدمات Google مانند Gmail، Google Drive و Google Play استفاده کنید.


دانلود PrimeOS

✅ نام نرم افزارPrimeOS❤️ تعداد دانلود1378
⭐نسخه نرم افزار2.1.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل1.7 گیگابایت

مزایای استفاده از Prime OS 


تجربه ی Android روی دستگاه های دسکتاپ: شما می توانید از برنامه ها و بازی های اندروید روی کامپیوترهای خود لذت ببرید و از تمامی ویژگی های اندروید بهره برداری کنید.
- سازگاری با سخت افزارهای x86: نرم افزار بر روی سخت افزارهایی که پردازنده های x86 دارند، به خوبی عمل می کند و از قابلیت های سخت افزاری مانند گرافیک قوی بهره برداری می کند. 
- بوت دوگانه: Prime OS اجازه می دهد تا به صورت دوگانه عمل کنید، به این معنی که شما می توانید سیستم عامل Prime OS و سیستم عامل اصلی خود را روی یک دستگاه اجرا کنید و بین آنها سوییچ کنید. 
- پشتیبانی از ورودی متنوع: Prime OS با ورودی های مختلف مانند ماوس، صفحه کلید و کنترلرها سازگاری دارد، این به شما امکان می دهد از تجربه بازی های اندروید بهره برداری کنید. دانلود Bliss OS و دانلود فونیکس از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


Prime OS


برای استفاده از Prime OS، نیاز به سخت افزار مناسبی دارید. معمولاً سیستم هایی که پردازنده های x86 دارند، سازگاری خوبی با Prime OS دارند. در ضمن، برخی از سخت افزارها ممکن است نیاز به درایورهای خاصی داشته باشند تا به طور کامل با Prime OS سازگار شوند. در کل، Prime OS هدف خود را در بهبود تجربه بازی در کامپیوتر با ارائه امکانات دسکتاپ و قابلیت های بازی در اندروید دارد.

Prime OS یک سیستم عامل است که به طور پیش فرض برای بازی های Battle Royale طراحی شده است. با نصب Prime OS، کامپیوتر شما به یک دستگاه بازی قوی تبدیل می شود. این سیستم عامل ویژگی های متنوعی را ارائه می دهد:

- قابلیت های دسکتاپ: Prime OS شامل منوی شروع، نوار وظایف و مرکز عملیات است که به شما امکان می دهد به راحتی در دسکتاپ خود ناوبری کنید.
- پشتیبانی از چند وظیفه: شما می توانید دسکتاپ معمولی برنامه های را اجرا و مدیریت کنید.
- میانبرهای صفحه کلید: با استفاده از میانبرهای شناخته شده صفحه کلید، به راحتی می توانید در Prime OS ناوبری و کنترل داشته باشید.
- تجربه AOSP: Prime OS در کنار قابلیت های دسکتاپ، تجربه کلی از پروژه متن باز Android (AOSP) را حفظ می کند.


با استفاده از Prime OS، شما می توانید از قابلیت های بازی در اندروید بهره برداری کنید:


- ابزار DecaPro برای نقشه برداری کلیدها: با استفاده از این ابزار، می توانید کلیدها و موس را به بازی ها نقشه برداری کنید و تجربه بازی خود را بهبود بخشید.
- نقشه برداری پیش فرض بازی های محبوب: Prime OS کنترل های پیش فرضی برای بازی هایی مانند PUBG و Subway Surfers ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت وارد بازی شوید.
- امکان کلیک راست برای هدف گیری: با استفاده از Prime OS، می توانید با استفاده از کلیک راست، به راحتی هدف گیری کنید.

فایل دانلود شده به صورت فشرده می باشد بعد از خروج از حالت فشرده فایل iso سیستم عامل Prime OS را توسط ابزارهایی نظیر Rufus روی فلش بوت کنید.
پسورد فایل :
کپی