آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود DefenderUI 1.16 نصب نرم افزار شخصی سازی تنظیمات آنتی ویروس ویندوز 10 و 11

دانلود DefenderUI

DefenderUI ابزار عالی برای برای شخصی سازی آنتی ویروس ویندوز 10 و ویندوز 11 می باشد. توسط این ابزار به طور قابل توجهی قابلیت استفاده از آنتی ویروس ویندوز 10 و 11 را بهبود ببخشید و بسیاری از ویژگی های امنیتی پنهان را باز کنید. با  DefenderUI، می توانید Microsoft Defender را بسیار ساده تر کنترل کنید. به عنوان مثال، به شما این امکان را می‌دهد که محافظت رئال تایم و ارائه‌شده در فضای ابری را فعال یا غیرفعال کنید، یا فایروال ویندوز را خاموش و روشن کنید.

چهار نمایه امنیتی مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. نمایه پیشنهادی ویژگی‌های امنیتی مختلفی را در Microsoft Defender فعال می‌کند که به‌طور پیش‌فرض در دسترس نیستند و محافظت پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند. اگر به کنترل بیشتری نیاز دارید، می‌توانید نمایه‌های «تعاملی» را انتخاب کنید که از کاربر درخواست تأیید می‌کند. نمایه "Aggressive" اکثر ویژگی های امنیتی پنهان در Defender را باز می کند و برای زمانی که امنیت حیاتی است ، توصیه می شود. آخرین نمایه "پیش فرض" Microsoft Defender را به تنظیمات پیش فرض باز می گرداند.

با DefenderUI، می توانید اسکن های درخواستی را انجام دهید. از اسکن های سریع، کامل و سفارشی نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد یک اسکن آفلاین را اجرا کنید.جدا از نظارت بر ویندوز به صورت رئال تایم، DefenderUI همچنین محافظت رفتاری و PUA را ارائه می دهد که در صورت نیاز می توان هر دو را غیرفعال کرد. علاوه بر این، یک ماژول برای حفاظت در مقابل باج افزار وجود دارد که امکان دسترسی به پوشه کنترل شده را فراهم می کند.

DefenderUI به شما کمک می کند تا کنترل کاملی بر ویژگی های امنیتی Microsoft Defender داشته باشید. استفاده از آن آسان است، دارای نمایه های امنیتی مختلف است و دارای دسترسی با یک کلیک به تنظیمات امنیتی اولیه و پیشرفته است. با کمک آن، Microsoft Defender دیگر یک آنتی ویروس نیست که در پس زمینه اجرا می شود، بلکه یک ابزار امنیتی کامل با تنظیمات و گزینه های مختلف است.


دانلود DefenderUI

✅ نام نرم افزارDefenderUI❤️ تعداد دانلود381
⭐نسخه نرم افزار1.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

قابلیت های نرم افزار DefenderUI


- دارای 4 نمایه مختلف برای امنیت بیشتر

- باز کردن بخش های مخفی دیفندر

- قابلیت 3 نوع اسکن مختلف

- توانایی اسکن در حالت آفلاین

- رابط کاربری آسان و زیبا

- پروفایل های امنیتی مختلف برای انتخاب

پسورد فایل :
کپی