آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود PDFgear v2.1.5 نرم افزار ویرایش PDF و پی دی اف خوان با هوش مصنوعی

دانلود PDFgear

PDFgear نرم افزار پی دی اف خوان و ویرایشPDF است که قابلیت ویرایش PDF را با یک هوش مصنوعی ترکیب می کند. این نرم افزار قدرتمند مدیریت PDF ، ابزارهای لازم برای مدیریت تمام نیازهای PDF شما را فراهم می کند. فایل های PDF برای اسناد دیجیتالی بسیار حیاتی هستند و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. برای دانش آموزان، حرفه ای ها و تجار، مدیریت فایل های PDF بدون ابزار مناسب می تواند دشوار باشد.
این ابزار عالی مدیریت PDF قابلیت های مختلفی را ارائه می دهد تا وظایف مدیریت و ویرایش فایل های PDF را به سادگی انجام دهید. ابزارهای قدرتمند آن به شما امکان می دهند فایل های PDF خود را به راحتی ویرایش، تبدیل، محافظت، فشرده سازی و پردازش دسته ای کنید. اگر شما یک کاربر ویندوز هستید که به دنبال یک نرم افزار قدرتمند و قابل دسترس برای مدیریت PDF هستید، PDFgear برای ویندوز یک انتخاب ایده آل است.


دانلود PDFgear

✅ نام نرم افزارPDFgear❤️ تعداد دانلود910
⭐نسخه نرم افزار2.1.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل127 مگابایت

ویژگی های PDFgear


- ارائه مجموعه ای از ابزارهای ویرایش PDF، مانند اضافه و حذف متن، تصاویر و صفحات، ویرایش متن، ادغام و تقسیم کردن PDF و اضافه کردن حاشیه نویسی.
- امکان تبدیل فایل های PDF به سایر فرمت ها مانند Word، Excel، PowerPoint، HTML و تصاویر. همچنین می توانید سایر فرمت های سند را به PDF تبدیل کنید.
- ارائه گزینه های امنیتی برای حفاظت از فایل های PDF با رمز عبور و محدودیت ها، مانند ممانعت از چاپ، ویرایش و کپی اسناد PDF شما.
- امکان فشرده سازی فایل های PDF برای کاهش حجم آنها و راحتی در به اشتراک گذاری و انتقال فایل ها.
- ارائه گزینه های پردازش دسته برای انجام وظایف تکراری روی چندین فایل PDF به صورت همزمان.
- دارای فناوری OCR برای تشخیص متن از اسناد PDF اسکن شده و قابل ویرایش و قابل جستجو کردن آنها.


PDFgear

PDFgear وظایف مربوط به فایل های PDF شما را ساده تر می کند. با این ابزار، بر روی تمامی دستگاه های خود بدون نیاز به ثبت نام و به صورت رایگان، قادر خواهید بود فایل های PDF خود را بخوانید، ویرایش کنید، تبدیل کنید، ادغام کنید و حتی امضا کنید. ویژگی های آموزشی و حرفه ای نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد...

با استفاده از PDFgear به راحتی می توانید PDF بخوانید و ایجاد کنید.  با PDFgear می توانید فایل های PDF را تبدیل، متن آنها را تغییر داده، امضا اضافه کنید و رمزگذاری کنید.

با این ابزار می توانید بیش از 20 فرمت فایل را به PDF، PDF/A و TIFF تبدیل کنید. فرمت هایی مانند doc(x)، xls(x)، ppt(x)، msg و ایمیل های Outlook قابل تبدیل هستند. همچنین، می توانید فایل های PDF را به فرمت های قابل ویرایش مانند Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint تبدیل کنید یا فایل های Microsoft 365 را به فرمت PDF بدون از دست رفتن قالب بندی تبدیل کنید. امکان تبدیل تصاویر و صفحات وب به فرمت PDF و بالعکس نیز وجود دارد.

همچنین، با استفاده از ابزار تقسیم کننده فایل رایگان PDFgear، می توانید صفحات فایل های PDF خود را به چندین فایل جداگانه تقسیم کنید. می توانید فایل های بزرگ خود را به قسمت های کوچکتر با بازه صفحات مختلف تقسیم کنید. همچنین، می توانید صفحات دلخواه را از یک فایل جدا کنید و آنها را در یک فایل جدید استخراج کنید.

با استفاده از OCR آفلاین PDFgear، می توانید اسناد اسکن شده یا فایل های PDF غیرقابل جستجو را تبدیل و تغییر دهید تا ویرایش راحت تری انجام شود. می توانید به سرعت سند های PDF قابل جستجو، قابل پر کردن و قابل ویرایش را ایجاد کنید. با تبدیل تصویر به فایل متنی قابل حمل، زمان زیادی در ویرایش PDF صرفه جویی می شود.

با این ابزار قادر به استفاده از ابزارهای آسان برای نظردهی و نشانک گذاری، فرایند کار با PDF می باشید . برای نظردهی، پر کردن فرم ها و امضا کردن فایل های PDF استفاده کنید تا تغییرات را ایجاد کنید و افکار و بینش ها را به صورت واضح منتقل کنید.

پسورد فایل :
کپی