آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Transit King 6.4.0 سلطان حمل و نقل برای اندروید

دانلود Transit King Tycoon برای اندروید

Transit King Tycoon بازی استراتژی و مدیریتی جذابی می باشد که رویاهایتان را به دنیای واقعی می آورد. شما این بازی را به راحتی می توانید آغاز کنید اما کنار گذاشتن آن برایتان مشکل خواهد بود. شهر خود را به یک آرمان شهر پر از آسمان خراش ها تبدیل سازید. تولیدات مزارعتان را به محصولات خوش مزه ای مانند نوشیدنی ها، و کیک ها بدل سازید. با حفر معادن و بدست آوردن منابع ارزشمند، جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را بسازید.

Transit King Tycoon جاده های مختلفی ایجاد کنید و آن ها را به بزرگراه های چند شاخه تبدیل سازید. مجموعه خود از کامیون ها و اتوبوس ها را کامل سازید. سطح خود را بالاتر ببرید تا بهترین ماشین های حمل و نقل را اذعان خود سازید، با بالا رفتن سطحتان می توانید تمام شهر را آزاد سازید. اگر می خواهید برای مدتی طولانی از انجام بازی فاصله بگیرید کافیست جاده های بسیار طولانی را برای ساخته شدن انتخاب کنید. هرچقد پروسه ای که محصولات خود را به اجناس دیگری تبدیل می کنید طولانی تر باشد، پاداش بیشتری را بدست می آورید. با استراتژی مناسب پیش بروید تا جاده هایتان بهبود یابد و در لیدربرد بالا بروید. Transit King Tycoon بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. بازی شبیه ساز رانندگی کامیون و دانلود Euro Truck Driver یا دانلود بازی Heavy Truck Simulator نیز جز بازی های رانندگی با کامیون می باشند.

بازی Transit King Tycoon را میتوان یک سبک چند وجهی دانست که در آن باید حواستان به بخش های بسیاری باشد زیرا در ساخت این گیم از قوانین مدیریتی و هوش مصنوعی استفاده شده است که اجازه رشد سریع و دور زدن قوانین را به شما نمیدهد. همین مورد سبب شده تا گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای در بازی شکل بگیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.


دانلود Transit King

✅ نام نرم افزارTransit King❤️ تعداد دانلود3203
⭐نسخه نرم افزار6.4.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل155 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Transit King Tycoon


- مدیریت شهری بزرگ با کارخانه های مختلف

- امکان تبدیل محصولات به اجناس مختلف

- جاده سازی و حمل و نقل

- پیشرفت بدون حضور در محیط بازی

- امکان جمع آوری کامیون ها و اتوبوس ها

- لول آپ کردن برای باز شدن مناطق جدید

- بهینه سازی جاده ها و گسترش آن ها

- تبدیل محصولات کشاورزی به اجناسی مانند کیک و نوشیدنی

بازی اندروید Transit King Tycoon که به یک گیم سرمایه داری معروف می باشد شمارا از لحاظ استراتژیک در یک مکان آزاد کشتی رانی قرار میدهد. مکانی که اگر بتوانید تدارکات خوبی برایش ببینید قطعا سود خوبی خواهد داشت. با استفاده از ابزار و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت باید این منطقه کشتی رانی را گسترش دهید تا در آینده امکان ورود و خدمات رسانی به کشتی های بیشتری را داشته باشید. در چنین حالتی سود شما بیشتر خواهد شد یعنی در ازای خدمات بیشتر کشتی های بیشتری به سمت شما می آیند که این مورد میتواند آینده شغلی شمارا در بازی تضمین کند. این بازی چند نفره همان طور که گفته شد شامل سبک های مختلفی است. بعد از خارج کردن ترانزیت از کشتی ها اکنون باید آنها را با استفاده از کامیون ها به مقصد برسانید. مقصد هایی که در راه های دور و نزدیک قرار دارند و با رساندن سالم آنها میتوانید پول رانندگی خود را نیز دریافت کنید. بازی Transit King Tycoon امکان اجرا به صورت آنلاین را نیز دارا می باشد که در این حالت میتوانید با رقبایی از سراسر جهان وارد رقابت شوید و با سبقت گرفتن از آنها بدنبال دریافت جایگاه های برتر بازی باشید. طراحی این بازی بصورت فلت و گرافیکی انجام شده است که شاهد کیفیت خوبی در مراحل خواهید بود. همچنین صداگذاری با کیفیت و دوست داشتنی در بازی شکل گرفته که میتواند گیم پلی را تحت الشعاء خود قرار دهد. یک گیم پلی روان که توانایی سرگرم نمودن شما برای ساعات طولانی را خواهد داشت. وبسایت پاتوق یو بازی Transit King Tycoon را بصورت Unlimited Money برای شما فراهم نموده است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی Transit King Tycoon :

دانلود Transit King Tycoon برای اندروید  دانلود Transit King Tycoon برای اندروید  دانلود Transit King Tycoon برای اندروید  دانلود Transit King Tycoon برای اندروید  دانلود Transit King Tycoon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی