آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Necromancer Returns 1.0.33 بازی بازگشت نکرومنسر برای اندروید

دانلود Necromancer Return برای اندروید

Necromancer Returns بازی استراتژیک تاکتیکی جذابی است که در آن باید لشکری را جمع آوری کنید و با ارتش دشمن مبارزه نمایید. موجودی تاریک و شیطانی به دنبال به بردگی گرفتن تمامی موجودات زنده است. بهترین جنگجویان را از سراسر جهان جمع آوری کنید و او را در نبردی حماسی شکست دهید. در جهانی پر خطر در از هیولاهای کشنده به نقش آفرینی بپردازید. ماهیگیری ساده، یاقوتی را در گل و لای و لجن پیدا می کند و به شکل تصادفی سبب آزاد شدن موجود شیطانی دهشتناک باری می گردد. او در سراسر جهان سایه می افکند و اکنون این وظیفه شماست که با جنگجویان شجاع با نیروهای پلید او مبارزه کنید.

در این بازی، در مکان های مختلف کاوش خواهید کرد و با انواع مختلفی از شیاطین رو به رو خواهید شد. تعدادی از این دشمنان به شما می پیوندند. هر موجود دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشد که به شما امکان استفاده از او را تحت شرایط مختلفی تاکتیکی می دهد. ده مکان مختلف برای بازی طراحی شده است و بیش از 40 موجود مختلف وجود دارد. اگر به دنبال بازی استراتژیک با ته مایه نقش آفرینی و ماجراجویانه هستید، این بازی گزینه مناسبی پیش روی شما خواهد بود. Necromancer Returns بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Necromancer Returns


- مناسب برای تمامی سنین

- گرافیک فانتزی و جذاب
- گیم پلی اعتیاد آور دفاع از تاور
- داستانی جذاب با روایتی فوق العاده
- ده مکان مختلف برای کاوش
- 40 موجود با توانایی های منحصر به فرد


آموزش نصب بازی Necromancer Returns:


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.td.towerdefence.btd.btdbattles.castledefense را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.



تصاویری از محیط بازی Necromancer Returns:


دانلود Necromancer Return برای اندروید  دانلود Necromancer Return برای اندروید  دانلود Necromancer Return برای اندروید  دانلود Necromancer Return برای اندروید  دانلود Necromancer Return برای اندروید


پسورد فایل :
کپی