آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.2.2 Fruit Clinic نصب بازی کلینیک میوه ها برای اندروید با مود

دانلود Fruit Clinic برای اندروید

Fruit Clinic میوه ها به کمک شما احتیاج دارند. ابزار خود را آماده کنید و میوه ها را درمان نمایید. مراقب باشید. به عنوان یک پزشک رسمی میوه ها، باید کارتان را جدی بگیرید و شرایطی را به وجود آورید که میوه ها با خوشحالی کلینیک شما را ترک کنند. هرچقدر به میوه ها و سبزیجات بیشتری کمک کنید، درآمدتان افزایش پیدا می کند. می توانید از درآمدی که کسب کرده اید برای ارتقا دادن کلینیک خود استفاده کنید و به بهترین درمانگر میوه در سراسر زمین تبدیل شوید. Fruit Clinic بازی جذابی است که هرچند مدت زیادی از زمان انتشار آن نمی گذرد، توانسته بیش از 5 میلیون کاربر را به خود جذب کند.

Fruit Clinic گرافیکی خنده دار و دوستانه دارد و تمامی سنین می توانند از انجام این بازی لذت ببرند. Fruit Clinic برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و در اینگونه سیستم ها نیز می توانید بدون مشکل و افت کیفیت به بازی بپردازید. در طول بازی با انواع میوه ها و سبزیجات مواجه خواهید شد. به عنوان مثال هندوانه ها یا بادمجان ها را درمان خواهید کرد. با انجام هر درمان، مقداری تجربه شما افزایش پیدا می کند و درآمد کسب می کنید. با درمان میوه ها و سبزیجات قادر به پشت سر گذاشتن سطوح خواهید بود. Fruit Clinic بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود Fruit Cube Blast و دانلود بازی Fruit Ninja Fight از سری بازی ها در این رابطه می باشند.

ویژگی های بازی Fruit Clinic


- درمان انواع میوه ها و سبزجیات

- کسب در آمد و ارتقای کلینیک

- سطوح جذاب و متنوع

- مناسب برای همه سنین

- گرافیک دوست داشتنی و طنز آمیز

- وجود انواع تجهیزات پزشکی

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

تصاویری از محیط بازی Fruit Clinic :


دانلود Fruit Clinic برای اندروید  دانلود Fruit Clinic برای اندروید  دانلود Fruit Clinic برای اندروید  دانلود Fruit Clinic برای اندروید  دانلود Fruit Clinic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی