آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.2 Element Flow نصب بازی گردش عناصر برای اندروید

دانلود Element Flow برای اندروید

Element Flow قدرت هر عنصر را کشف کنید. عناصر را با یک دیگر ترکیب کنید تا به قدرت واقعی آن ها پی ببرید. هر مرحله دارای پازل جدید و متفاوتی است. هرچقدر پازل های بیشتری را کامل کنید، با پازل های مشکل تری رو به رو می شوید. ماجراجویی خود را با 4 عنصر شروع کنید و عنصر های تازه ای به کتابخانه تان اضافه کنید. گیم پلی Element Flow به گونه ای است که بازیکن مجبور می شود از مغزش برای گذراندن هر مرحله استفاده کند. در هر سطح، کاربر باید مسئله ای خاص را حل کند. برای حل کردن پازل، باید 2 یا چند جسم را با یک دیگر ترکیب کنید. در صورتی که تصمیم اشتباهی بگیرید، سطحی که در آ« هستید مجددا تکرار می شود. اگر هم درست پاسخ دهید، به سطح بعدی می روید که چالش آور تر است. در سطوج ابتدایی، عناصر کمی در اختیار شما قرار می گیرد.

اما هرچقدر پیشرفت می کنید، عنصر های پیش روی شما بیشتر می شوند و بنابرین کامل کردن پازل ها رفته رفته سخت تر می گردد. Element Flow بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. باگ هایی که در نسخه های قلی گزارش شده اند برطرف گشته اند و اکنون می توانید بدون مشکل بازی را دنبال کنید. Element Flow با تبلت ها نیز سازگار است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.Brain Out – Can you pass it?  و دانلود بازی Two Dots از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

ویژگی های بازی Element Flow


- گرافیک ساده و به یاد ماندنی

- سطوح چالش آور و جذاب

- ترکیب کردن انواع عناصر با یک دیگر

- سخت شدن تدریجی گیم پلی بازی

- حل شدن باگ های قبلی

- چالش های ذهنی مختلف

- سازگار با سیستم های نسبتا قدیمی

- کنترل آسان عنصر های بازی

تصاویری از محیط بازی Element Flow :


دانلود Element Flow برای اندروید  دانلود Element Flow برای اندروید  دانلود Element Flow برای اندروید  دانلود Element Flow برای اندروید  دانلود Element Flow برای اندروید


پسورد فایل :
کپی