آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.54.2 Dread Rune مود | نصب بازی طلسم وحشت برای اندروید

دانلود Dread Rune برای اندروید

Dread Rune بازی roguelike با گرافیکی سه بعدی می باشد که گیم پلی متنوع دارد و می توانید بارها هر مرحله آن را تکرار کنید. هر بازی منحصر به فرد است. 7 کاراکتر وجود دارد که با آن ها می توانید بازی کنید. سطوح و دشمنان به شکل تصادفی تولید می شوند. بیش از 100 آیتم برای جمع آوری و استفاده وجود دارد. گیم پلی بازی آسان است، با این وجود عمق زیادی دارد و استاد شدن در آن کار آسانی نیست. به استاد استفاده از سلاح ها و کمبوها و حرکات استراتژیک مختلف تبدیل شوید. 12 کلاس از قهرمانان وجود دارد که شامل ماجراجو، دزد دریایی، جادوگر، پادشاه، کور، دور زن، جادوگر روح، نکرمونسر، آشپز و ... می شود. هر قهرمان دارای قدرت منحصر به رد خود است. 5 منطقه مختلف از دانجئون ها وجود دارد.

هر کدام از آن ها دارای دشمنانی متفاوت هستند که برای مبارزه با آن ها باید استراتژی های مختلفی را پیش ببرید. 30 نوع دشمن، 10 نوع تله، 5 نوع باس برای تست کردن مهارت هایتان وجود دارد. با استفاده از سلاح تان راهتان را در دانجئون آزاد کنید. برگزار شدن رویاد های تصادفی، بروزرسانی ماهانه محتوای بازی، ارتقا پیدا کردن کاراکتر ها و ... از جمله ویژگی های این بازی هستند. نرخ افتادن legacy token دوبرابر شده است و می توانید از مراحل آموزشی رد بشوید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Dread Rune

✅ نام نرم افزارDread Rune❤️ تعداد دانلود334
⭐نسخه نرم افزار0.54.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل150 مگابایت

ویژگی های بازی Dread Rune :


- دارای 30 نوع دشمن مختلف

- مبارزه با 5 باس

- 12 کلاس از قهرمانان

- تولید شدن تصادفی مراحل

- 10 نوع از تله ها

- برگزار شدن رویداد های تصادفی

- بروز شدن محتوای بازی به شکل ماهانه

تصاویری از محیط بازی Dread Rune :


دانلود Dread Rune برای اندروید  دانلود Dread Rune برای اندروید  دانلود Dread Rune برای اندروید  دانلود Dread Rune برای اندروید  دانلود Dread Rune برای اندروید


پسورد فایل :
کپی