آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.16.03 Elroi : Defense War مود | بازی مبارزه تدافعی برای اندروید

دانلود Elroi Defense War برای اندروید

Elroi : Defense War در نبرد های خیلی ساده شرکت کنید! به ماجراجویی بروید و به یکی از پیشروهای کشف غاره جدید تبدیل شوید. استراژی های مختلفی را برای شکست دشمنانتان به کار بگیرید. باس های بزرگی با قدرت های منحصر به فرد وجود دارند. این بازی، مناسب تمامی سنین می باشد و همه افراد می توانند از آن لذت ببرند. بیش از 500 مرحله طراحی شده است. در مناطق گوناگون به مبارزه خواهید پرداخت. در نبردهایتان، زمان بندی درستی به کار بگیرید. آیتم های پنهان را جمع آوری کنید و از قدرت آن ها استفاده نمایید. بیش از 200 کاراکتر منحصر به فرد را در محیط این بازی خواهید یافت.

کنترل های Elroi : Defense War ساده هستند و با کمک آن ها به راحتی می توانید کاراکترهایتان را قدرتمندتر از قبل کنید. در نهایت، غاره ای ناشناخته و جدید انتظار شما را می کشد. این بازی، قوانین ساده ای دارد که همه افراد از آن می توانند لذت ببرند. حتی افرادی که تازه کار هستند و با این سبک سر و کار نداشته اند. برج های دشمنان را نابود کنید و جلوی پیشروی هیولها را بگیرید. رویداد تازه ای در Elroi : Defense War آغاز شده است. این بازی بیش از 100 هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Elroi : Defense War :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- دارای رویداد های متنوع

- وجود 200 کاراکتر منحصر به فرد

- ماجراجویی در غاره جدید

- باس های بسیار بزرگ

- ارتقا دادن کاراکترها

- وجود آیتم های پنهان در طول بازی

تصاویری از محیط بازی Elroi : Defense War :


دانلود Elroi Defense War برای اندروید  دانلود Elroi Defense War برای اندروید  دانلود Elroi Defense War برای اندروید  دانلود Elroi Defense War برای اندروید  دانلود Elroi Defense War برای اندروید


پسورد فایل :
کپی