آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.29 Modern Defense HD مود | نصب بازی دفاع مدرن برای اندروید

دانلود Modern Defense HD برای اندروید

Modern Defense HD ده ها سطح مختلف طراحی شده است. هر آنچه که در اختیار دارید را باید استفاده کنید تا با بیشترین سرعت ممکن پیروز شوید. این کار آسان نخواهد بود. اما باید از تمامی مهارت ها و استراتژی هایتان استفاده کنید تا تمام دشمنان را شکست دهید. گیم پلی این بازی به حد کافی آسان است. شما یک نقطه شروع و یک نقطه پایان در هر سطح دارید و هدف شما دور نگه داشتن دشمنان از پایگاهتان تا جای ممکن است. برای انجام این کار باید 8 نوع مختلف از برج ها را در مسیر دشمن قرار دهید تا از شما دفاع کنند. تمام برج ها به شکل خودکار حمله می کنند. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید قرار دادن آن ها در مکان مناسب و ارتقا دادن آن ها با سکه های بیشتر می باشد.

در ابتدای بازی، تعداد محدود و کوچکی از برج ها در اختیارتان قرار می گیرد اما هرچقدر بیشتر بازی می کنید، تعداد بیشتری از این برجک ها آزاد می شوند. برخی از این برج ها قادر به کند کردن حرکت دشمنان شما هستند و برخی دیگر در حمله کردن تبحر دارند. این بازی گرافیک دو بعدی جذابی دارد که بسیار چشم گیر می باشد و در عین حال واقع گرایانه است. هر کدام از برجک ها دارای انیمیشن منحصر به فرد خود می باشند. از استراتژی مناسب استفاده کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. Modern Defense HD بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Modern Defense HD :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- ده ها سطح مختلف

- 8 نوع برجک برای دفاع

- گیم پلی شدید و مهیج

- وجود منابع محدود

- گیم پلی پر سرعت

- گرافیک با کیفیت و رنگارنگ

- مناسب برای تمامی سنین

تصاویری از محیط بازی Modern Defense HD :

دانلود Modern Defense HD برای اندروید  دانلود Modern Defense HD برای اندروید  دانلود Modern Defense HD برای اندروید  دانلود Modern Defense HD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی