آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.44 WorkeMon مود | نصب بازی ورکمون برای اندروید

دانلود WorkeMon برای اندروید

WorkeMon از بازی های نقش آفرینی جذابی می باشد که برای افرادی که رویای ورکمون شدن دارند طراحی شده است. در این بازی شبیه سازی، در نقش سئویی ثروتمند نقش آفرینی می کنید که کمپانی بزرگی که از پدرتان به شما به ارث رسیده است را مدیریت می کنید. می توانید بدون پرداخت درون برنامه ای در این بازی به راحتی پیش رفت کنید. رتبه خود را افزایش دهید تا به اولین نفر در گروه قاشق طلایی بین خواهر و برادرانتان تبدیل شوید. بیش از 151 ورکمون وجود دارد. WorkeMon بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است.

گرافیک این بازی پیکسلی می باشد و محیطی ساده و در عین حال رنگارنگ را تجربه خواهید کرد. در WorkeMon قادر به بررسی رزومه افراد و پذیرش آن ها برای موقعیت کاری هستید. این بازی برای افرادی پیشنهاد می شود که آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی دارند. مشاوری نیز در این زمینه به کمک شما می آید و به شما پیشنهاد های مناسبی برای توسعه کارهایتان می دهد. تا می توانید ثروت خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهید. این بازی به 24 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. WorkeMon از معدود بازی هایی است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. WorkeMon بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود WorkeMon

✅ نام نرم افزارWorkeMon❤️ تعداد دانلود109
⭐نسخه نرم افزار1.0.44🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های بازی WorkeMon :


- بیش از 1 میلیون بازیکن

- ترجمه شده به 24 زبان زنده دنیا

- جمع آوری 151 ورکمون

- بررسی رزومه افراد

- رقابت با برادران و خواهران

- گرافیک پیکسلی و رنگارنگ

- مدیریت کردن شرکتی بزرگ

تصاویری از محیط نرم افزار WorkeMon :


دانلود WorkeMon برای اندروید  دانلود WorkeMon برای اندروید  دانلود WorkeMon برای اندروید  دانلود WorkeMon برای اندروید  دانلود WorkeMon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی