آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Zepp Life ( Mi Fit ) 6.5.6 برنامه دستبند شیائومی برای اندروید

دانلود Zepp Life برای اندروید

Zepp Life همان نرم افزار Mi Fit می باشد که به تازگی تغییر نام داده و البته در ظاهر و امکانات هم تغییرات زیادی صورت گرفته است. میزان سلامتی شما را از جهات گوناگون تحلیل و آنالیز می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید میزان مدت خواب مفید را دنبال نمایید یا شاخص توده بدنی BMI که نسبت وزن و قد می باشد را مشاهده نمایید. در صورتی که وزن شما اضافه شود و اطلاعات را به شکل پیوسته به برنامه اضافه کنید، نموداری برای شما به نمایش در می آید که تغییرات وزن شما را نشان می دهد. شما می توانید از این برنامه برای شمردن تعداد قدم هایی که برداشته اید استفاده نمایید. چنین قابلیتی به درد افرادی می خورد که می خواهند وزن خود را کم کنند. حتی میزان دویدن و قدم های آهسته شما نیز اندازه گیری می شود یا میزان فاصله ای که طی کرده اید و کالری سوزانده اید. می توانید این برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان تماس ها، موبایل شما ویبره شود.


دانلود Zepp Life ( Mi Fit )

✅ نام نرم افزارZepp Life ( Mi Fit )❤️ تعداد دانلود39039
⭐نسخه نرم افزار6.5.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل156 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Mi Fit

 

- رابط کاربری متریال
- تعداد قدم های برداشته شده
- میزان فاصله طی شده
- مدت زمان خواب مفید و کیفیت آن
- مانیتورینگ وزن و شاخص توده بدنی
- بیش از صد میلیون کاربر
- رابط کاربری مناسب
- ایجاد کردن بدنی سالم
- اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان
- تنظیم کردن هدف جدید
- نمایش میزان کالری مصرف شده
- نمایش میزان قدم های برداشته شده


Zepp Life


مروری بر Zepp Life ( Mi Fit )


Zepp Life نرم افزاری است که با آن می توانید فعالیت های خود را ثبت و مدیریت کنید. این اپلیکیشن ساعات خواب شما را آنالیز می کند، و میزان فعالیت های شما را با نمودارهایی کاربردی به نمایش می گذارد. ده ها ویدیوی آموزشی ارائه شده است که به شما انگیزه می دهد. بیش از صد میلیون کاربر این برنامه را از سراسر جهان دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. این نرم افزار اطلاعات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل طول مسفاتی که راه رفته اید، تعداد قدم هایی که برداشته اید، رسیدن به اهداف و ... می شود.
شما می توانید تعداد باری که قلبتان نوسان کرده است را در این برنامه مورد پایش قرار دهید و ببینید تا چه اندازه در طول روز آرامش داشته اید. این اپلیکیشن اطلاعات دیگری از جمله مقدار مسافت طی شده در هر قدم، میزان مصرف کیلوکالری در هر قدم برداشه شده و سایر اطلاعات این چنینی را در اختیار شما قرار می دهد. شاید مهم ترین ویژگی این برنامه این باشد که در آن می توانید اهداف دلخواه خود را مشخص کنید و سپس برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. در صورتی که به هدفتان برسید این برنامه شما را مطلع می کند و می توانید هدف جدیدتری برای خود تعیین کنید. امکان شخصی سازی کردن پروفایل و اضافه کردن دوستان نیز وجود دارد. Zepp Life بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود Huawei Health و  دانلود سامسونگ هلث از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

Zepp Life ( Mi Fit )  Zepp Life ( Mi Fit )  Zepp Life ( Mi Fit )


پسورد فایل :
کپی