آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار آموزش رسم گرافیتی ها برای اندروید How to Draw Graffitis 5.0

دانلود How to Draw Graffitis برای اندروید

How to Draw Graffitis به شما نحوه رسم گرافیتی ها را پله به پله یاد می دهد. این نرم افزار برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد و حتی کودکان نیز با کمک آن می توانند رسم اینگونه متون فانتزی را بیاموزند. هر کلمه با درجه سختی متفاوتی مشخص شده است. مراحل کشیدن این گونه اشکال ساده است، برای کار با این برنامه نیاز به یک کاغذ و مداد خواهید داشت. گرافیتی دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس با دنبال کردن مراحل آن، شکل زیبایی خلق کنید.

درجه سختی گرافیتی ها در سه سطح تقسیم بندی شده است. How to Draw Graffitis دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان بوده و با هر بروزرسانی صورت گرفته برای آن، تصاویر جدیدی اضافه می شود که نحوه رسم آن ها را خواهید آموخت. این نرم افزار امتیاز 4.2 از 5 را در مارکت گوگل پلی کسب کرده و رایگان می باشد. نیازی به پرداخت درون برنامه ای نیست و با مشاهده تبلیغات می توانید از تمامی امکانات برنامه به شکل رایگان استفاده کنید. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد، صرفا کافیست بر روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید تا نحوه رسم آن را بیاموزید. How to Draw Graffitis بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار How to Draw Graffitis :


- رابط کاربری ساده و دوستانه

- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

- مناسب برای تمامی سنین

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان

- اضافه شدن تصایر جدید با بروزرسانی ها

- کاملا رایگان، بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- امتیاز  4.2 از 5 در مارکت گوگل پلی

- رسم تمامی اشکال، با مدادهای رنگی ساده


تصاویری از محیط نرم  افزار How to Draw Graffitis :


دانلود How to Draw Graffitis برای اندروید  دانلود How to Draw Graffitis برای اندروید  دانلود How to Draw Graffitis برای اندروید  دانلود How to Draw Graffitis برای اندروید


پسورد فایل :
کپی