آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود File Manager My Files 1.2 فایل منیجر فایل های من برای اندروید

دانلود File Manager - My Files برای اندروید

File Manager My Files فایل های خود را راحت تر مدیریت کنید. این نرم افزار ابزاری ساده است که به کاربران امکان مدیریت فایل و فولدر ها را با بیشترین سادگی ممکن می دهد. این نرم افزار از جست و جو، کپی کردن، حرکت دادن، ساخت، حذف، تغییر نام، ارسال، ایجاد شورت کات و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند، درست همانگونه که شما این عملیات را در دسکتاپ انجام می دهید. علاوه بر این فایل های شما در دسته بندی های مختلف تقسیم می شود و راحت تر به آن ها دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این امکانات ابزاری قدرتمند به منظور حذف ویروس ها از سیستم شما نیز در برنامه گنجانده شده است که شما را از نصب دیگر برنامه های امنیتی بی نیاز می کند.

شما می توانید عکس ها، اپلیکیشن ها، فایل های دانلود شده، ویدیو ها و به بسیاری دیگر به شکل مستقیم دسترسی داشته باشید. این نرم افزار با بستن اپلیکیشن هایی که در پس زمینه شما در حال اجرا هستند مصرف پردازنده را کاهش می دهد که در نتیجه آن نه تنها سرعت سیستمتان بهبود پیدا می کند، بلکه مصرف انرژی نیز کاهش می یابد. ابزار آرشیو کردن و فشرده سازی اطلاعات نیز موجود است. File Manager My Files بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار File Manager My Files :


- ساخت تصویر بندانگشتی برای عکس ها و فیلم ها
- دسترسی مستقیم به فایل های دانلود شده
- ساخت فولدرها و فایل های جدید
- بوک مارک کردن فولدر های دلخواه
- ساخت سریع شورت کات
- دسترسی به تاریخچه ی برنامه
- تعریف کردن گروهی از فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار File Manager My Files :


دانلود File Manager - My Files برای اندروید  دانلود File Manager - My Files برای اندروید  دانلود File Manager - My Files برای اندروید  دانلود File Manager - My Files برای اندروید  دانلود File Manager - My Files برای اندروید


پسورد فایل :
کپی