آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 FileSafe - Hide File / Folder RTG قفل و مخفی کردن فایل و پوشه در اندروید

دانلود FileSafe برای اندروید

FileSafe با این اپلیکیشن به راحتی می توانید فولدرهایتان را پنهان، و فایل هایتان را قفل کنید. کافیست پین کد دلخواهتان را برای آن ها تعیین کنید تا فقط خودتان به آن ها دسترسی داشته باشید. از حالا می توانید عکس هایتان را بدون این که نگران حریم خصوصیتان باشید به دیگران نشان دهید. این اپلیکیشن مانند یک فایل منیجر عمل می کند و امکانات امنیتی مختلفی را در اختیار شما می گذارد. می توانید چندین فایل و فولدر را پنهان و قفل کنید. دسترسی به اینگونه فایل ها برای شما آسان خواهد بود. می توانید فایل ها را حذف یا بازیابی کنید. این اپلیکیشن دارای یک نمایش دهنده تصویر نیز هست و با آن می توان ویدیوها را هم اجرا کرد.

FileSafe از لیست اپلیکیشن های Recent حذف می شود و تنها شما از وجود آن خبر خواهید داشت. امکان بازیابی رمز عبور با ایمیل وجود دارد پس با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید. FileSafe بیش از نیم میلیون کاربر دارد. این نرم افزار فشرده و کم حجم شده و فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نخواهد کرد. بسیاری از باگ های برنامه برطرف شده اند. این نرم افزار امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. عموم کاربران می توانند از FileSafe برای قفل کردن فایل هایشان استفاده کنند. FileSafe بر روی اندروید 3 به بالا قابل اجراست. دانلود AppLock و دانلود نرم افزار AppLock و دانلود Material Lock از دیگر برنامه های رمزگذار اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار FileSafe


- سازگار با سیستم های قدیمی

- رابط کاربری دوستانه

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- عملکردی مشابه با فایل منیجر

- امکان پنهان کردن فایل ها و فولدرها

- نمایش تصاویر و ویدیوها

تصاویری از محیط نرم افزار FileSafe :


دانلود FileSafe برای اندروید  دانلود FileSafe برای اندروید  دانلود FileSafe برای اندروید


پسورد فایل :
کپی