آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.7.5 Bermuda Video Chat برنامه مکالمه تصویری برمودا برای اندروید

دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید

Bermuda Video Chat با این برنامه می توانید دوستان جدیدی بیابید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان می باشد. دست خود را بر روی صفحه بکشید تا دوستان جدیدی بیابید. می توانید فیلترهای منطقه و جنسیت و ... بر روی جست و جو خود بگذارید. از استیکر های جذاب و فیلترهای مختلف دوربین برنامه لذت ببرید. دوستان خود را دنبال کنید و با آن ها هر زمان که دوست داشتید مکالمه کنید. گفت و گو ها به شکل زنده ترجمه می شوند و قادر به مکالمه با افراد مختلف از کشورهای دیگر خواهید بود. می توانید به دوستان خود هدیه بدهید. در صورتی که رفتار نامناسبی مشاهده کردید، آن را گزارش کنید. در عرض 1 روز گزارش شما بررسی می شود.

اطلاعاتی که در سرورهای این برنامه ذخیره سازی می شوند با سایر شرکت ها به اشتراک گذاشته نمی شوند. تنها اطلاعات پروفایل شما برای عموم قابل مشاهده می باشند. Bermuda Video Chat بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و نسبت به نسخه های قبلی پایداری بیشتری دارد. مکالمه های تصویری با کیفیت بالایی انجام می شوند و تا جای ممکن با سرعت بالا اطلاعات انتقال پیدا می کند. البته سرعت اینترنت شما؛ و منطقه ای که در آن زندگی می کنید در این مسئله اهمیت چشم گیری خواهد داشت. Bermuda Video Chat بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود مسنجر تلگرام برای کامپیوتر و دانلود اندروید مسنجر و دانلود واتساپ کامپیوتر از دیگر مسنجر های معروف می باشند.

ویژگی های نرم افزار Bermuda Video Chat


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- امکان ارسال هدیه به دوستان

- مکالمه های ویدویی با کیفیت

- فیلتر های مختلف برای دوربین

- یافتن افراد نزدیک از نظر موقعیت مکانی

- ترجمه آنلاین و زنده مکالمه ها

- فیلترهای مختلف برای یافتن افراد دلخواه

- وجود استیکر های متنوع

تصاویری از محیط نرم افزار Bermuda Video Chat :


دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید  دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید  دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید  دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید  دانلود Bermuda Video Chat برای اندروید


پسورد فایل :
کپی