آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.5 Clix - Icon Pack مجموعه آیکون های کلیکس برای اندروید

دانلود Clix برای اندروید

Clix نرم افزاری ساده، جمع و جور با آیکون های تخت می باشد که ظاهری مدرن به گوشی شما می بخشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را روی لانچر ها یمختلف اجرا کنید. تقریبا هر هفته یک بار؛ این برنامه بروز می شود و آیکون های تازه ای به آن اضافه می گردد. در حال حاضر بیش از 400 آیکون با کیفیت hd را در برنامه خواهید یافت. از تقویم های پویا پشتیبانی می شود. می توانید از والپیپر های ابرها استفاده کنید. امکان درخواست دادن آیکون برای برنامه های دلخواه وجود دارد. آیکون های این مجموعه تخت و مربعی شکل هستند. با این حال، گوشه های آن ها تیز نیست و ظاهری مدرن دارد.

Clix از اکثر اپلیکیشن های معروف پشتیبانی می کند و آیکون های اختصاصی ای برای آن ها ارائه کرده است. نرم افزار هایی همچون گوگل مپ، ساعت، گالری، جمیل، فیس بوک، و بسیاری دیگر دارای آیکون های اختصاصی مخصوص خود هستند. در ورژن اخیر برنامه بیش از 130 آیکون جدید اضافه شده است. باگ های گزارش شده برطرف شده اند. ماسک قدیمی برای آیکون های بدون تم تغییر کرده است. Clix بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Clix :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- اضافه کردن به انواع لانچر ها

- استایلی مدرن و متریال

- آیکون های تخت با گوشه های غیر تیز

- اضافه شدن بیش از 130 آیکون جدید

- پایدار شدن برنامه نسبت به نسخه های قبلی

- تغییر کردن ماسک قدیمی برای آیکون های بدون تم

تصاویری از محیط نرم افزار Clix :


دانلود Clix برای اندروید  دانلود Clix برای اندروید  دانلود Clix برای اندروید  دانلود Clix برای اندروید  دانلود Clix برای اندروید


پسورد فایل :
کپی