آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4 Delete All Contacts حذف کامل تمام مخاطبین برای اندروید

دانلود Delete All Contacts برای اندروید

Delete All Contacts نرم افزاری کاربردی می باشد که با آن می توانید به شکل یک جا تمام مخاطبین خود را پاک کنید. این نرم افزار تعداد مخاطبین موجود در فون بوک شما را نشان می دهد و به شکل امکان حذف کردن تمام آن ها را می دهد. می توانید اکانت دلخواه خود را برای پاک کردن مخاطبین استفاده کنید یا به راحتی تمام اکانت ها را انتخاب کنید تا کلا سیستم شما از مخاطبین خالی شود. با زدن روی کلید حذف، پیامی به شما نشان داده می شود که از اطمینان انجام این عملیات، اطمینان حاصل می کند. این اپلیکیشن دارای مود های مختلفی برای حذف کردن داده های شماست. در مود نرمال، مخاطبین موجود در گوشیتان را میبینید و سپس می توانید آن ها را حذف نمایید.

مخاطبینی که به این شکل حذف می شوند همچنان امکان بازیابی دارند. در حالت پیشرفته تمام مخاطبین گوشیتان را مشاهده می کنید. برخی از آن ها ممکن است در فون بوک شما نشان داده نشوند، اما در واقع در گوشی شما وجود دارند. در این حالت می توانید همه مخاطبین را پاک کنید. مخاطبینی که به این شکل حذف می شوند دیگر امکان بازیابی نخواهند داشت بنابرین با دقت از این برنامه استفاده کنید. اگر می خواهید گوشیتان را عوض کنید و به دنبال فروش آن هستید این برنامه به کارتان خواهد آمد. Delete All Contacts بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Delete All Contacts


- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای مود پیشرفته و نرمال

- حذف کردن غیر قابل بازگشت مخاطبین

- امکان حذف کردن تمام مخاطبین یک جا

- سرعت بالا در حذف کردن مخاطبین

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- سازگار با جدیدترین سیستم های اندرویدی

تصاویری از محیط نرم افزار Delete All Contacts :


دانلود Delete All Contacts برای اندروید  دانلود Delete All Contacts برای اندروید  دانلود Delete All Contacts برای اندروید  دانلود Delete All Contacts برای اندروید


پسورد فایل :
کپی