آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه 6.6.3291.47 Vivaldi Browser نصب مرورگر ویوالدی برای اندروید

دانلود Vivaldi Browser برای اندروید

Vivaldi Browser with ad blocker مرورگر امن جدیدی می باشد که دارای ad blocker درون برنامه ای است. می توانید در وب سایت های دلخواه خود جست و جو کنید، بدون آن که تبلیغات مزاحم شما را اذیت کنند. این اپلیکیشن جلوی track شدن شما توسط سرویس های تبلیغاتی را نیز می گیرد. امکاناتی مانند end to end encrypted sync، و تم تیره را نیز در برنامه می یابید. این مرورگر قادر به تهیه اسکرین شات طویل از صفحات وب می باشد. با پاپ آپ های مزاحم و ویدیوهای تبلیغاتی خداحافظی کنید. Vivaldi Browser with ad blocker دارای رابط کاربری انعطاف پذیری می باشد. می توانید آن را به شکلی که دوست دارید تغییر دهید. مرور شما در وب کاملا امن خواهد بود. با باز کردن حالت incognito، جست و جو های شما ذخیره نمی شود، و هیچ کوکی ای در سیستمان ذخیره نمی گردد.

می توانید tab های مرورگر را به راحتی مدیریت کنید. امکان همگام سازی بوک مارک ها، پسوردها، یادداشت ها و بسیاری دیگر از داده ها که در سرورهای ابری این برنامه که در آیسلند هستند وجود دارد. می توانید وب سایت های خود را با سرعت بیشتری باز کنید. امکان یادداشت برداری و ارسال یادداشت ها بین سیستم های مختلف وجود دراد. Vivaldi Browser with ad blocker بر روی اندروید5 به بالا قابل اجراست. دانلود Vivaldi در پست های قبل برای کامپیوتر معرفی شده بود. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.


دانلود Vivaldi Browser

✅ نام نرم افزارVivaldi Browser❤️ تعداد دانلود1641
⭐نسخه نرم افزار6.6.3291.47🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل115 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Vivaldi Browser with ad blocker


- دارای حالت reader

- مشاهده tab هایی که اخیرا بسته شده اند

- تغییر دادن موتور جست و جو

- بلاک کردن انواع تبلیغات

- دارای دانلود منیجر

- همگام سازی اطلاعات بین سیستم های مختلف

- گرفتن اسکرین شات های طویل

- یادداشت برداری سریع

- مرور در حالت امن incognito

تصاویری از محیط نرم افزار Vivaldi Browser with ad blocker :


دانلود Vivaldi Browser برای اندروید  دانلود Vivaldi Browser برای اندروید  دانلود Vivaldi Browser برای اندروید  دانلود Vivaldi Browser برای اندروید  دانلود Vivaldi Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی